סיור בשוק בפתח תקוה

חגיגה של ריחות וטעמים: שוק פתח תקוה חוזר לפעילות מלאה

הפעילות תתקיים בכפוף להנחיות התו הסגול. ראש העירייה רמי גרינברג קיים סיור במקום על מנת להכין אותו לפתיחה המחודשת. רפי פריינטה: "אנחנו מתרגשים מאוד מהפתיחה וכולנו כבר מחכים לראות בחזרה בשוק את כל הלקוחות"

פורסם בתאריך: 26.11.20 16:38

השוק של פתח תקוה חוזר לפעילות מלאה החל ממחר בבוקר, יום שישי. זאת לאחר שבמקביל לפיילוט פתיחת הקניונים עליו הודיעה  אתמול הממשלה, הוחלט גם על חידוש הפעילות של השווקים הפתוחים וביניהם גם השוק בפתח תקוה. מרגע קבלת ההודעה על פתיחת השווקים לפני מספר שעות, עובדים בעלי הדוכנים להכין אותם למחר. "אנחנו מתרגשים מאוד מהפתיחה שתהיה מחר וכולנו כבר מחכים לראות בחזרה בשוק את כל הלקוחות", אומר יו"ר ועד סוחרי השוק, רפי פריינטה. "בשעות האלה מתקיים בשוק סיור עם ראש העירייה רמי גרינברג על מנת לסגור את כל הפרטים האחרונים ואנחנו דואגים ביחד עם העירייה שבשוק יהיו סדרנים אשר ידאגו לסדר ולכוון את הלקוחות על מנת שנוכל לעמוד בתנאי התו הסגול. העירייה שיתפה איתנו פעולה לכל הדרך וגם עכשיו עלויות השמירה מתחלקות בין העירייה לבין השוק. כולנו כבר מחכים למחר בבוקר".

ראש העירייה בסיור היום בשוק

על פי מתווה המדינה בשווקים, בדומה לקניונים, יש למנות מראש סדרנים שיווסתו את כמות השוהים בתוך השוק. הסדרנים יסבו את תשומת לב הציבור לחובת הקפדה על ההנחיות, כולל עטיית מסכה ושמירת מרחק. הם גם יערכו רישום לצורך בקרה. גם בשוק התפוסה המותרת היא ביחס של אדם לכל 7 מטרים רבועים. המנגנון לוויסות מספר האנשים הוא באחריות מפעיל השוק וכל חצי שעה יש להודיע באמצעות מערכת הכריזה על חובה לשמור על מרחק ולהימנע מהתקהלויות. בנוסף, לא תאושר אכילה בשטח השוק, כולל טעימות וישיבה ובכניסה לשוק יוצבו שלטים בהם תצוין כמות השוהים המותרת במקום.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רחלי

    ברוך השם שיפתחו כבר לקניון אבנת לפחות יש לאן ללכת לטייל סגרו לנו על הנשמה וגם שיפתחו תשוק הגדול גם שם אפשר לטייל ויש ניבחר של פירות וירקות שפע לא חסר כלום ומוכרים בזול לא כמו בסופרים ששמה המחירים יקרים מאוד תודה רבה לראש העיר רמי גרינברג

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר