רחוב השחם. צילום לשכת דובר העירייה
רחוב השחם. צילום ארכיון לשכת דובר העירייה

אגרה מיותרת, בטח השנה: העירייה ביטלה את אגרת הוצאת כסאות ושולחנות ל-2020

עסקים שכבר הספיקו להסדיר את התשלום בגין יתרת החודשים לשנת 2020 מוזמנים לפנות לאגף לפיקוח רב תכליתי על מנת לבטלו

פורסם בתאריך: 6.12.20 11:14

ראש העירייה, רמי גרינברג, הורה על ביטול אגרת הוצאת כסאות ושולחנות לבעלי עסקים בעיר, לרבות מרכז העיר ובאזורי התעשייה, באופן גורף לכל שנת 2020. בתחילת משבר הקורונה בוטלה האגרה למשך חצי שנה, והשבוע החליט גרינברג על ביטול מלא. בעלי עסקים שכבר הספיקו להסדיר את התשלום בגין יתרת החודשים לשנת 2020 מוזמנים לפנות לאגף לפיקוח רב תכליתי על מנת לבטלו. עסקים שטרם הסדירו את התשלום יכולים לראות את האגרה שנשלחה אליהם כמבוטלת. כידוע בתי הקפה והמסעדות סגורים זמן רב ופתוחים לטייק אוויי ולמשלוחים בלבד.
גרינברג אמר: "בימים אלה בהם נגיף הקורונה עדיין כאן וחלות מגבלות רבות גם על העסקים וגם על הקונים, מצאנו לנכון לבטל את האגרה בגין הוצאת כסאות ושולחנות ולהקל על בעלי העסקים. עד כה הרשות הקצתה לטובת העסקים כ-200 מיליון שקלים הכוללים בחלקם גם הנחות בארנונה. בעיצומו של המשבר הענקנו הטבות לבעלי העסקים ולצד אכיפה וההקפדה על התו הסגול הקמנו קו חם לבעלי עסקים, ביטלנו במשך תקופה ארוכה את התשלום בגין חנייה בכחול לבן, הקמנו פלטפורמה דיגיטלית שיווקית המאפשרת לבעלי העסקים לפרסם את העסק שלהם, הקפאנו הליכי הוצאה לפועל ולא ניתנו דוחות בגין רישוי עסקים. כעת אנו ממשיכים במתן הטבות באופן מבוקר ובתוך כך אנו מבטלים כאמור את האגרה בגין הוצאת כסאות ושולחנות. אנו נמשיך לסייע לעסקים ומבקשים גם מבעלי העסקים והציבור הרחב להקפיד על הנחיות התו הסגול ולקיים בדיקות קורונה באופן שגרתי על מנת שנוכל להמשיך ולשמור על פתח תקוה כעיר ירוקה המקיימת חיי שגרה תקינים".
עסקים שמבקשים לבטל את יתרת האגרה שכבר שולמה השנה יפנו לאגף לפיקוח רב-תכליתי בטלפון: 03-9052915/4 או במייל [email protected].


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר