קניון סירקין צילום שי וליץ

"באנו לקנות בגדים לילדים". קניון סירקין נפתח הבוקר מחדש | צפו בסרטונים

בעקבות החלטת קבינט הקורונה נפתח הבוקר קניון סירקין לאחר תקופה ארוכה בה היה סגור. אחד מבעלי העסקים: "אנחנו מקווים שבימים האלה, קצת לפני חנוכה, נראה אנשים וקצת הכנסות"

פורסם בתאריך: 9.12.20 11:30

לאחר תקופה ארוכה בה היה סגור, נפתח הבוקר (רביעי) מחדש קניון סירקין, זאת לאחר החלטת קבינט הקורונה אמש, לפתוח החל מהבוקר את 240 הקניונים ברחבי הארץ, את השווקים ואת המוזיאונים. על פי החלטת הקבינט, מדובר על פיילוט עד ל-23.12.20 והתקנות הן אותן תקנות אשר אושרו בפתיחת 15 הקניונים לפני כשבועיים.


הבוקר ניתן היה לראות עדיין תנועה מועטה של קונים בקניון, מאוחר יותר כבר התנועה התגברה. מרבית החנויות כבר היו פתוחות הבוקר, בחלק מהן היו עסוקים עדיין בסידור החנות. גם הפעם, כמו בפתיחה המחודשת של הקניון הגדול, את מרבית הלקוחות ניתן היה לראות בחנויות הבגדים העממיות. "באנו לקנות בגדים לילדים", סיפרה תושבת העיר שהקדימה והגיעה לקניון, "שמעתי אתמול בערב שפותחים הבוקר את הקניונים והחלטתי להגיע מוקדם, על מנת להימנע מהצפיפות". תושבת אחרת אמרה: "אני חולת קניות, ברגע ששמעתי שהקניונים נפתחים, הגעתי, נחמד סוף סוף לצאת מהבית, במיוחד לקניון שאפשר להגיע אליו ברגל".

קניון סירקין פתח תקווה- צילום רמי לוי

קניון סירקין צילום רמי לוי

גם בעלי החנויות והעובדים שמחו כמובן על הפתיחה. "ההתרגשות מאוד גדולה", סיפרה עובדת באחת החנויות, "אני מה-18.9, כשהקניונים נסגרו, הייתי בחל"ת ואתמול כששמענו על הפתיחה הגענו לחנות לארגן ולסדר אותה. תמיד יש את החשש שבעוד שבוע יסגרו אותנו בגלל שכמות החולים עולה, אבל כל יום שמוכרים זה טוב". בלעלי אחד מהעסקים אמר: "אני לא ממש אופטימי. אני שמח שפתחו את הקניון ואנחנו סוף סוף יכולים למכור קצת, אבל כמו שזה נראה, באמצע שבוע הבא סוגרים אותנו בחזרה, כי התחלואה עולה. היו צריכים לפתוח מההתחלה את כל הקניונים, כך גם היו מונעים התקהלויות כמו אלו שראו בתקשורת. מה שכן, אנחנו מקווים שבימים האלה, קצת לפני חנוכה, נראה אנשים וקצת הכנסות".
בקניון נכחו גם אנשי פיקוח שעברו בין החנויות, והזכירו ללקוחות ולבעלי העסקים את ההנחיות.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר