משרדי מיתב. צילום זאב שטרן
משרדי מיתב. צילום זאב שטרן

צברתם חוב לתאגיד המים? הריבית תימחק והחוב ייפרס ל-36 תשלומים

רשות המים, באמצעות תאגידי המים המקומיים, החלה במבצע פריסת חובות הקרן לתקופה ארוכה וללא ריבית והצמדה. רמי גרינברג: "אני מברך את רשות המים על המבצע אשר יקל על בעלי החוב"

פורסם בתאריך: 13.12.20 10:14

תאגיד המים מיתב החל במבצע מחיקת ריביות והצמדה לצרכנים שיסדירו את החוב עד ה-31.3.21. זאת כחלק ממבצע של רשות המים הארצית, אשר הכריזה על מבצע לצרכנים אשר צברו חוב בגין חיובי המים והביוב. המבצע להסדרת החוב ללא הריבית תקף מה- 10.12.20 ועד ה-31.3.21 בלבד. בתקופה זו יהיה ניתן להסדיר מול תאגיד המים מיתב את החוב שנצבר עד לתאריך ה-30.11.20. במידה והצרכן יתחייב לפרוע את החוב, תאגיד מיתב יאפשר פריסה של קרן החוב על פני 36 חודשים ובמקרים חריגים, על פי שיקול הדעת של התאגיד, ניתן יהיה לפרוס את התשלומים גם מעבר לשלוש שנים. כדי לקבל את ההטבה ולהסדיר את החוב ללא הריבית, הצרכן יהיה חייב לעמוד בהסדר תשלומי החוב ולשלם עבור חיובי המים והביוב השוטפים. במידה והצרכן לא פרע שני תשלומים לפי הסדר התשלומים שנעשה עימו או שלא שילם את החשבון התקופתי השוטף, רשאי תאגיד המים מיתב לבטל את ההסדר, לרבות הויתור על הריביות והפרשי הצמדה.

ראש העירייה, רמי גרינברג, המשמש גם כיו"ר דירקטוריון מיתב, מסר: "אני מברך את רשות המים על המבצע אשר יקל על בעלי החוב. בשל משבר הקורונה והשלכותיו הכלכליות, מדובר בהסדר חשוב ונצרך במיוחד בעת הזו ועל כן אני קורא לבעלי החוב לנצל את ההטבה שניתנה בנושא ולמהר להסדיר את החוב ללא ריבית והצמדה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר