עבודות כביש 5. צילום חברת פורן שרים

העבודות בכביש 5: מה בדיוק עושים שם ומתי זה יסתיים

הפרויקט להקמת נתיב תחבורה ציבורית שמאלי צפוי להימשך עד מרץ 2023 וכולל הקמת קירות תומכים, הרחבת גשר ועבודות עפר וסלילה נרחבות. בנתיבי ישראל מבטיחים שלא תהיה הפרעה משמעותית לתנועה

פורסם בתאריך: 17.12.20 11:10

רבים בוודאי הבחינו בעבודות שמתבצעות להרחבת כביש 5 בקטע שבין מחלף מורשה למחלף קסם, בשני הכיוונים. מדובר בהוספת נתיב תחבורה ציבורית שמאלי שישמש בעתיד כחלק מפרויקט הנתיב המהיר שמתכונן בכביש זה על ידי נתיבי איילון. הפרויקט כולל הקמת קירות תומכים, הרחבת גשר ומעבירי מים, הרחבת הגשר הסמוך לפתח תקוה מעל נחל שילה, עבודות עפר ועבודות סלילה נרחבות. הפרויקט הינו חוצה רשויות וכולל את פתח תקוה, מועצה אזורית דרום השרון וחלקו בגן לאומי. מועד סיום העבודות המשוער הוא מרץ 2023. בנתיבי ישראל הבהירו כי לאורך כל הקמת הפרויקט לא תהיה פגיעה בנתיבים הקיימים ולא אמורה להיות הפרעה משמעותית לתנועה. בעירייה ציינו שמזמין העבודה הוא נתיבי ישראל, המתכנן הוא נתיבי איילון וניהול הפרוייקט הוא של משרד פורן שרים.
ראש העירייה, רמי גרינברג, אמר: "העבודות בכביש 5 אמנם מקשות על תושבי העיר והאזור אבל הן כורח המציאות ואני מאמין כי בסיום העבודות ייהנו הנהגים מכביש משופר ובטוח, והנוסעים בתחבורה ציבורית ייהנו מנסיעה מהירה, רציפה וקצרה יותר. עיריית פתח תקוה הייתה חלק מהצוות המלווה את הפרויקט ואנו נמשיך לפעול לטובת תושבי העיר ובטיחותם בדרכים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר