תאונת אופניים חשמליים בכביש 40. צילום דוברות הצלה פתח תקוה

צעיר שרכב על אופניים חשמליים נפגע מאופנוע ופונה במצב קשה עם פגיעת ראש

הפצוע קיבל טיפול ראשוני במקום ופונה לבית החולים בילינסון במצב קשה וכשהוא מחוסר הכרה. רוכב האופנוע נבדק במקום ולא נזקק לפינוי

פורסם בתאריך: 20.12.20 07:40

צעיר בן 17, שרכב על אופניים חשמליים, נפצע קשה אתמול בערך ב-23:00 בלילה בתאונה בפתח תקוה. התאונה הייתה על כביש 40 בין צומת גורדון לצומת הוותיקים. למקום הוזעקו צוותי מד"א, ארגון הצלה ואיחוד הצלה. נריה חג'בי, חובש איחוד הצלה שהעניק לו סיוע ראשוני מסר: "מדובר בתאונה עם מעורבות אופנוע ואופניים חשמליים. בסיוע צוות אמבולנס של איחוד הצלה הענקנו סיוע ראשוני לרוכב האופניים שנפצע קשה. רוכב האופנוע לא נזקק לקבלת טיפול רפואי".
ממד"א נמסר כי בשעה 23:06 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון, על רוכב אופניים שנפגע מאופנוע. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים בילינסון במצב קשה, מחוסר הכרה, עם פגיעת ראש. רוכב האופנוע נבדק במקום ולא נזקק לפינוי".

תאונת אופניים חשמליים בכביש 40. צילום איחוד הצלה

יהודה פורייס ועזריה כהן, חובשים במד"א – הצלה פתח תקוה, סיפרו: "הפצוע שכב על הכביש במרחק מהאופניים כשהוא עם חבלת ראש מחוסר הכרה, הענקנו לו טיפול ראשוני שכלל עצירת דימומים וקיבועים ולאחר מכן הוא פונה במהירות בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר