גם איום בהתאבדות לא עזר: כתב אישום נגד תושב העיר על סחיטה באיומים לאחר קיום יחסי מין

על פי כתב האישום הנאשם תיעד את קיום יחסי המין בינו לבין המתלונן, ולאחר מכן ניסה לסחוט אותו ואיים כי יחשוף את הסרטון. גם כאשר המתלונן אמר כי ישים קץ לחייו הנאשם לא הרפה

פורסם בתאריך: 28.12.20 19:18

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה כתב אישום לבית המשפט השלום בפתח תקווה, כנגד תושב פתח תקוה בן 32, בגין סחיטה באיומים, שיבוש מהלכי משפט ופגיעה בפרטיות. על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד נדב אוחנה, הנאשם והמתלונן קיימו יחסי מין בהסכמה במספר הזדמנויות. במועד שאינו ידוע במדויק, תכנן הנאשם לסחוט באיומים את המתלונן. לשם כך, החביא הנאשם בביתו בעיר מצלמה אשר תיעדה את הנאשם והמתלונן במהלך קיום יחסי מין ביניהם ללא ידיעת והסכמת המתלונן.
לאחר מכן, פנה הנאשם למתלונן באינסטגרם ודרש ממנו שיעביר לו 500 שקלים, מספר פריטי לבוש, שעון יד, שרשרת ובושם. הנאשם איים על המתלונן כי במידה ולא יעשה כן, יפרסם הנאשם את הסרטון המתעד את יחסי המין ביניהם. כל זאת כאשר הנאשם יודע ומסתמך על העובדה כי המתלונן לא חשף את העדפותיו המיניות ברבים, והכל חרף תחינותיו של המתלונן לפיהן אמר לנאשם כי מעשיו יהרסו לו את החיים ויובילו את המתלונן לשים קץ לחייו. בהמשך, כאשר הגיעו שוטרים לביתו של הנאשם על מנת לעכבו לחקירה, הנאשם החביא את מכשיר הטלפון הנייד שלו מתחת לסמרטוט רצפה בשירותי ביתו וטען בפני השוטרים כי הטלפון הנייד שלו אבד.
בבקשה למעצר כתב עו"ד אוחנה: "מסוכנותו של המשיב נלמדת לא רק מטיב העבירה, המקימה יסוד סביר לחשש שהמשיב יסכן את בטחון הציבור, אלא גם מנסיבות ביצועה – למרות שהמשיב ידע את פוטנציאל הנזק הצפוי למתלונן ממעשיו ואף רק מאיומיו ולמרות שהמתלונן הפציר בו לחדול ממעשיו, לא חדל המשיב ממעשיו. זאת גם לאחר שהמתלונן הודיע לו כי הוא ייקח את חייו בידו. בתגובה לכך השיב המשיב למתלונן "סבבה, החלטה שלך כבר". המשיב ביצע את המעשים תוך תכנון ומתוך ידיעה כי המתלונן לא חשף את נטיותיו המיניות ברבים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר