צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

"כל הפירורים עם העובש נופלים לתוך הסירים"

חודשים ארוכים מנסה רחל ידיד מפתח תקווה למצוא גורם כלשהו בחברת עמידר שיסדר את הרטיבות בקירות ויטפל בעובש שמשתלט על דירתה. רק בעקבות פניית מלאבס הודיעו בחברה כי יגיעו להעריך את הנזק

פורסם בתאריך: 29.9.17 09:18

כבר מספר חודשים שרחל ידיד, תושבת פתח תקווה, מנסה למצוא גורם כלשהו בחברת "עמידר" שיסכים לקחת אחריות על סידור הקירות העבשים והמתפוררים שבדירתה, אך ללא הצלחה. מעמידר נמסר בעקבות פניית מלאבס כי ביום ראשון יגיע מפקח לבחון את מצב הדירה ולהעריך את הנזק.

ידיד, בת 64, מתגוררת בדירת עמידר ברחוב המעפילים 12 שבאזור צומת סירקין כ-30 שנה. היום מתגוררת עימה נכדתה. לפני כשנה החלה רטיבות בקירות הדירה ורק לאחר התערבות "מלאבס" הגיעו אנשי החברה לתקן את הליקויים. אלא שמאז הבעיות חזרו ואף החמירו והשתיים מתקשות להמשיך ולחיות בדירה וחוששות לבריאותן.

דירת עמידר של רחל ידיד בפתח תקווה

דירת עמידר של רחל ידיד בפתח תקווה

"יש רטיבות בקיר המטבח, שאותו הם הגיעו לסדר, אך כל העובש חזר", אומרת ידיד. "הבית מוכסה בנקודות שחורות של עובש ובגלל שהקיר לא מתוקן אי אפשר לדעת אם עדיין יש נזילה או לא. אמרו לי בעבר בחברת עמידר שאחרי פסח יבואו לתקן ולבדוק את המצב, ומאז אני רודפת אחריהם. נראה שכבר יגיע פסח הבא ובעמידר עדיין בשלהם. בכל פעם הם מפנים אותי מגורם אחד לשני".

איך זה לחיות ככה בדירה?

"מעבר לכך, שזה פשוט נראה מגעיל, זה גם גורם לריח רע שמקשה על הנשימה ובמטבח פשוט אי אפשר לבשל כי הקיר מתפורר וכל הפירורים עם העובש נופלים לתוך הסירים. לעיתים אני נאלצת לזרוק את האוכל".

תגובת עמידר: "אכן, חל עיכוב במתן מענה, ואנו מצרים על כך. נציין כי הפנייה נמצאת בטיפול, אתמול (יום חמישי) שוחח מפקח מטעמנו עם הפונה ולבקשתה יבקר בדירתה ביום א' לטובת הערכת העבודות הנדרשות.עם סיום ביקורו בדירה – תיקבע תכנית עבודה מסודרת בבית הלקוחה, לשביעות רצונה. וכמובן שנעדכן אותה בתהליך".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר