בית בלב בפתח תקוה. צילום יח"צ
הדמיית בית בלב בנווה עוז. יח"צ

רשת בית בלב משיקה בית דיור מוגן בנווה עוז בהשקעה של 340 מיליון שקלים

בבית 211 יחידות דיור במגוון סגנונות, אולם קולנוע, מרכז כושר, בריכת שחייה, חדרי חוגים, בית כנסת, לובי מפואר, מרחבים ירוקים ועוד

פורסם בתאריך: 6.11.17 11:40

רשת ״בית בלב״, המתמחה בשרות לגיל השלישי, משיקה בשכונת נווה עוז בית דיור מוגן בהשקעה מוערכת של 340 מיליון שקלים לפרויקט. הבית אמור להיפתח באוגוסט 2018 ובימים אלה נפתח מרכז מבקרים ברחוב דגניה פינת רחוב דנמרק, בנווה עוז. המרכז מאפשר ללקוחות להיחשף לפרויקט מקרוב.

בית בלב. צילום יח"צ

הדמיית בית בלב בנווה עוז. צילום יח"צ

בימים אלה החל שיווק הדירות במחירי השקה. "הבית החדש בפתח תקוה הוא הפרויקט המוביל והיוקרתי של הרשת", אומר יגאל וידאל מנכ"ל הרשת. "השקענו בטובי האדריכלים והמומחים על מנת להציע איכות חיים גבוהה ואת מיטב השירותים שניתן ללא פשרות", הוא אומר ומוסיף שפתח תקוה היא אחת מהערים המרכזיות והמשמעותיות במרכז הארץ והיא ממשיכה להתפתח במהירות. "זיהינו את המחסור הקיים בפתרונות דיור איכותיים לאוכלוסיית האזרחים הוותיקים באזור ואנו שמחים להציע את התמהיל המושלם של מגורים בדירה חדשה ומפנקת, בשילוב עם איכות חיים גבוהה, מרחבים, חברה ועניין, ביטחון אישי ורפואי והכל תחת קורת גג אחת ובמיקום במרכזי עם קרבה ונגישות לשלל האטרקציות בעיר ומסביב לה", אומר וידאל.

הבית החדש בפתח תקוה מתפרש על פני 29,000 מ"ר והוא כולל 211 יחידות דיור. הדירות בבית הן בנות שניים ושלושה חדרים בגדלים שונים ובמגוון סגנונות: דירות גן, דירות עליונות, דירות פינתיות, דירות עם שירותים כפולים, דירות עם יחידות מאסטר ובכולן מרפסות, כך שכל אחד יכול לבחור את הסגנון המתאים לו. יחידות הדיור מציעות מערכות מתקדמות ומשולבות בהן טכנולוגיות חדישות המאפשרות איכות חיים גבוהה. הבית משופע בשטחים ציבוריים, החל מלובי מפואר, אולם קולנוע ותרבות, בריכת שחייה, מרכז ספורט וכושר, ספא, חדרי חוגים, קפיטריה, בית כנסת ומינימרקט. הוא מוקף גינות ומרחבים ירוקים, יש בו חצר פנימית מרווחת ומפנקת ופטיו עם בריכת נוי ופינות ירוקות והוא כולל כמובן גם חניון לדיירים. בית זה, כמו שאר הבתים ברשת ״בית בלב״, מציע שרותי רווחה, תרבות ורפואה המקנים ביטחון ושקט נפשי לדיירים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר