היערכות צה"ל ברצועת עזה, דובר צה"ל
היערכות צה"ל ברצועת עזה, דובר צה"ל

העירייה: אם משרד הפנים יאשר, תוגדל ההנחה בארנונה למילואימיניקים ל-25 אחוז

העירייה הודיעה כי אם תאושר הגדלת ההנחה בארנונה למגויסים למילואים ל-25 אחוז תאמץ את ההחלטה

פורסם בתאריך: 10.1.24 10:44

מרכז השלטון המקומי פנה אל שר הפנים בבקשה בבקשה להגדיל את ההנחה מארנונה למשרתי מילואים ל-25%. עיריית פתח תקוה הודיעה כי במידה והבקשה תאושר, תאמץ את ההחלטה ותעניק למגויסים למילואים הנחה משמעותית זו בארנונה. ראש העירייה, רמי גרינברג, אמר: "אנו מוקירים ומעריכים את משרתי ומשרתות המילואים, אשר עושים למענינו לילות כימים ומגינים על המולדת, תוך הקרבה ומסירות רבה. בהתאם לכך ולאור הצורך להקל בנטל הכלכלי עבור המגויסים למילואים, החלטנו בשלטון המקומי לבקש ממשרד הפנים לאשר לעירייה להרחיב את ההנחה בארנונה ל-25% עבור משרתי המילואים. כזכור, עיריית פתח תקוה הייתה הראשונה להקדים את ההנחה שאושרה על פי התקנות, על סך 5%. התקנה בנושא אינה מעודכנת למלחמת חרבות ברזל ולכן פעלנו להקדים את ההחזר כבר בחודש נובמבר 2023, במקום בחודש מאי 2024 (כפי שמורות התקנות שאינן מעודכנות).

בתוך כך פנתה סיעת מחויבים במועצת העיר אל ראש העירייה בבקשה שהעירייה ומוסדות החינוך יצטרפו להשבתת ההזדהות הארצית ביום ראשון הקרוב לציון 100 ימים לחטיפה. ביוזמת מטה משפחות החטופים, ביום ראשון, 100 ימים לשבת השחורה והחטיפה של רבים לרצועת עזה, המשק יעצור למשך 100 דקות להזדהות עם החטופים הנמקים בשבי החמאס. חברי מועצת העיר של סיעת מחויבים, עוה"ד אורי אהד ואיתי שונשיין, פנו אל ראש העירייה ואל חברי מועצת העיר בקריאה כי העירייה והעיר יצטרפו לשביתה הארצית בת 100 הדקות אשר תתקיים ברחבי הארץ ביום ראשון הקרוב בשעה 11.00 בדיוק. יו"ר סיעת מחויבים עו"ד אורי אהד, אמר: "אנחנו כאן והם שם. בתופת. חייבים לעצור הכל – כי החטופים והחטופות חייבים לחזור חיים הביתה!. בכל דקה שעוברת החיים שלהם בסכנה החטופים חווים התעללות פיזית ומינית, הרעבה והשפלה. החזרת החטופים היא המשימה הלאומית העליונה ואסור לנו לעמוד מנגד".

מדוברות העירייה נמסר: "העירייה פועלת להעלאת המודעות ולהזדהות עם החטופים ומשפחותיהם, מידי יום ובעשרות אירועים ויוזמות עירוניות שהוקמו מאז ה-7.10, גם בהשתתפות משפחות החטופים. בנוגע להשבתת הזדהות, השלטון המקומי דן בנושא ואנו ממתינים להחלטתו. השלטון המקומי ביקש שלא כל רשות תפעל באופן עצמאי, אלא במסגרת מתווה ממוקד. העירייה כמובן תכבד את החלטת השלטון המקומי ובהתאם תשמח להצטרף ליוזמת מטה החטופים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר