מיצג טסלה בפתח תקוה קרדיט צילום Tomer Foltyn Ronen Topelberg – Photographer
מיצג טסלה בפתח תקוה קרדיט צילום Tomer Foltyn Ronen Topelberg – Photographer

מאות משתתפים: מיצג מיוחד של מכוניות טסלה בפתח תקוה למען השבת החטופות והחטופים

640 מכוניות השתתפו במייצג הייחודי של אמנות התאורה ברכבים, שהתקיים בחניון השחם בפתח תקוה. גרינברג: "ליבנו עם החטופים והחטופות וכולנו מייחלים לשובם במהרה"

פורסם בתאריך: 21.1.24 14:12

מפגן אורות מרגש התקיים אמש (מוצ"ש) בפתח תקוה עם קהילת טסלה שהאירה את השמיים בקריאה להשבת החטופים והחטופות הביתה, ולראשונה קיימה בארץ מייצג אורות של מאות רכבי טסלה יחד.

במייצג הייחודי של אמנות התאורה ברכבים, שהתקיים בחניון השחם בפתח תקוה, השתתפו למעלה מ-640 רכבים. כל אחד מהם קיבל בכניסה DOK ו"סנפיר" שהוצב על גג הרכב עם ציון למיקום הרכב (שורה וטור) מה שאפשר שליטה על תאורת הרכבים באירוע ושמיעת השיר בכל הרכבים.

ראש העירייה, רמי גרינברג, פתח את המיצג שהמתקיים בעיר, ואמר: "ליבנו עם החטופים והחטופות וכולנו מייחלים לשובם במהרה!! הלוואי והם שומעים את הקריאה של כולנו ומבינים עד כמה עם ישראל מתפלל לשובם. אני מודה לכל השותפים שפעלו בהתנדבות מלאה במייצג המרגש, תודה לכל היחידות בעיריית פתח תקוה שסייעו וקידמו את המיזם, ותודה לקהילת טסלה – בעלי/ות רכבי טסלה מכל הארץ שבאו לפתח תקוה והשתתפו באירוע המרגש, הראשוני מסוגו בארץ".

רשימת הקרדיטים: הפקה: B.y Group הפקות ותוכן אמיר בלכר | שובל דרור | שביט וליש | יורם שיטרית | פרי ברוך; במאי: זוהר רבינוביץ; ארט דירקטור: כפיר גורגה; הפקת תוכן: דנה דיין | שירלי בארון; יוצר השיר: משה פרץ (MOZES); קרדיט צילום Tomer Foltyn Ronen Topelberg – Photographer

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר