ברק, אילוסטרציה, SolidPhotos-depositphotos.com
ברק, אילוסטרציה, SolidPhotos-depositphotos.com

הרעש, ההבזק והפחד: פיצוץ אדיר של רעם עורר בהלה גדולה, דיווח על פגיעת ברק בשנאי חשמל

הפיצוץ האדיר שנשמע בשכונת הדר גנים הקפיץ רבים: "לא היה דבר כזה". לצד זאת ברק פגע בשנאי חשמל ליד בית ספר מורשה וגרם להפסקת חשמל באזור

פורסם בתאריך: 18.2.24 15:23

בהלה גדולה: קול פיצוץ אדיר נשמע לפני כחצי שעה בהדר גנים- עמישב, שעורר בהלה גדולה ברשת. תושבים כתבו בבהלה בקבוצות הוואטסאפ: "זהיה כמו טיל מתפוצץ מעל לראש שלך" …איזה פחד, הילדים רצו אליי בבהלה"… "זה היה רעם עצום".

אחרים דיווחו על פגיעת ברק באדמה, ובבית הספר מורשה דיווחו על הבזק אור חזק, של ברק, ריח שריפה ועשן שעולה מארון החשמל של בית הספר. בקבוצות הוואטסאפ נכתב על פגיעות ברשת האינטרנט ונפילת חשמל בבתי רבים באיזור. מחברת חשמל נמסר כי לא ידוע על פגיעת ברק בשנאי.

 

מכבאות והצלה נמסר כי הייתה פגיעה של ברק בשנאי חשמל חיצוני ליד בית ספר מורשה, אך הדגישו שלא מדובר בשריפה. פעיל הציבור בשכונה, ירון קדושים, סיפר: "פיצוץ כזה לא נשמע, זה היה משהו אדיר ועורר בהלה גדולה, חשוב שהתושבים יירגעו ויידעו שמדובר ברעם וברק ולא במשהו אחר".

מחברת החשמל: נמסר כי לא ידוע על פגיעת ברק בשנאי. עוד נמסר כי "בדרך מנחם בגין 54, פתח תקווה, קבלן פגע בכבל תת קרקעי של חברת החשמל. צוותי חברת החשמל בדרך לשם, וכי לפי הדיווח מהקבלן, מדובר בכבל שמזין את הבניין הזה בלבד".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר