הולך רגל נהרג מפגיעת רכב בכביש 4 סמוך למחלף אם המושבות, צילום דוברות זק"א
הולך רגל נהרג מפגיעת רכב בכביש 4 סמוך למחלף אם המושבות, צילום דוברות זק"א

גבר כבן 50 נהרג מפגיעת רכב. נהג הרכב פונה במצב קל

תאונה קטלנית הערב בכביש 4 סמוך למחלף אם המושבות. מותו של הולך הרגל נקבע במקום

פורסם בתאריך: 24.2.24 21:41

הולך רגל כבן 50, נהרג הערב (שבת) מפגיעת רכב בכביש 4 סמוך למחלף אם המושבות. מדוברות מד"א נמסר: בשעה 20:16 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על הולך רגל שנפגע מרכב בכביש 4 לצפון סמוך למחלף אם המושבות. פראמדיקים של מד"א דיווחו על גבר כבן 50 עם פגיעה רב מערכתית ללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותו.

פראמדיק מד"א, אנטולי פירר, סיפר: "הפצוע שסבל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד שכב בשול הימני של הכביש כשהוא מחוסר הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה אנושה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו. נהג הרכב שנפגע באורח קל פונה לבית החולים".

מזק"א נמסר: "גבר כבן 50 נהרג מפגיעת רכב בכביש 4. מתנדבי זק"א הוזעקו לפני זמן קצר בעקבות דיווח על אדם כבן 50 שנפגע מרכב, כוחות ההצלה שהגיעו למקום קבעו את מותו במקום. מנכ"ל זק"א צבי חסיד ושלומי פורגס שהגיעו למקום מסרו: "לפני זמן קצר התקבל דיווח במוקד זק"א (1223) על הולך רגל כבן 50 שנפגע מרכב בכביש 4 ומותו נקבע במקום על ידי כוחות ההצלה. בסיוע מתנדבים נוספים אנו מטפלים בכבוד המת ומסייעים לכוחות המז"פ שפועלים במקום, המנוח יועבר להמשך טיפול ובירור במכון הלאומי לרפואה משפטית".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר