מעגל גברים, אילוסטרציה, צילום HayDmitriy-depositphotos.com
מעגל גברים, אילוסטרציה, צילום HayDmitriy-depositphotos.com

"לצערנו יש פחות מענים לגברים במצוקה מאשר לנשים"

לא רק לנשים: בפתח תקווה נפתחה קבוצה של מעגלי שיח ותמיכה בגברים מגיל 20, המצטרפת לקבוצה נוספת לגברים מבוגרים יותר. תמר שירי, מובילת הקבוצות: "מצאנו לנכון לספק מענה גם בתחום הזה כדי לחזק את הגברים באופן לא שיפוטי"

פורסם בתאריך: 25.3.24 08:26

עיריית פתח תקווה מקדמת מעגלי שיח ותמיכה בגברים, ולאחרונה נפתחה קבוצה נוספת לגילי 20-35. בקבוצה החדשה משתתפים עשרות גברים בעלי סטטוס אישי ומקצועי שונה ומגוון, עם בעיות שונות.

קבוצה זו מצטרפת לקבוצה ותיקה יותר, לגילי 30 ומעלה הפועלת בעיר מספר שנים, וחבריה מוצאים בה מעגל תמיכה בו ניתן להיעזר, ואפשרות לשתף את החברים באתגרים, בקשיים ובדילמות. מעגלי הגברים נולדו מתוך צורך שעלה מהשטח, לאחר שגברים ביקשו גם הם לקחת חלק בשיח פתוח ומשתף, במרחב בטוח ומכיל.

את הקבוצות שכבר הפכו לקהילה משמעותית מובילה תמר שירי, מנהלת קהילה במשרד לשוויון מגדרי, פיתוח וחדשנות של עיריית פתח תקווה.

תמר שירי מספרת: "כמעט כל אחד חווה קשיים ואתגרים ולא תמיד יש לו את מי לשתף. העובדה כי במעגלי השיח הם יכולים להיפתח ולשתף מספקת להם מענה רגשי ותמיכה. לצערנו יש פחות מענים לגברים במצוקה מאשר לנשים, ואנו מצאנו לנכון לספק מענה גם בתחום הזה כדי לחזק את הגברים באופן לא שיפוטי, בצורה אינדיבידואלית או קבוצתית".

 

ראש העירייה, רמי גרינברג, התומך בפעילות, אמר: "במסגרת הפעילות, הרשות העירונית עוסקת למעשה באיתור ומניעה ומהווה עבור אותם משתתפים כתובת לשיח משתף. עבור חלק מהגברים הקהילה היא לא רק מעגל תמיכה אלא ממש משפחה. המשרד לשוויון מגדרי פיתוח וחדשנות בהובלת רחל אלון, מקיים מספר קהילות בתחומי חיים שונים, ולכל קהילה פעילות נפרדת התואמת את צרכיה".

את מעגל הבוגרים מנחים אסף דולינגר, יועץ ומטפל זוגי ומשפחתי, ותמר שירי שהיא קרימינולוגית ומנטורית להתערבות במצבי משבר. ואת מעגל הצעירים מוביל שקד אליאס בליווי מקצועי של תמר שירי.

להצטרפות ניתן למלא פרטים בקישור הבא – https://forms.office.com/r/mmtcuDGGnN

לפרטים נוספים ניתן לפנות לתמר שירי, במשרד יועצת רה"ע לשוויון מגדרי, פיתוח וחדשנות. לפרטים 6580*

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר