מנחם חתוכה ז"ל בפלאפל המפורסם ועם הבן אייל, צילום באדיבות המשפחה
מנחם חתוכה ז"ל בפלאפל המפורסם ועם הבן אייל, צילום באדיבות המשפחה

פרידה עצובה מדמות מיתולוגית: מנחם חתוכה, מייסד הפלאפל האהוב, הלך לעולמו

האבא המייסד של פלאפל חתוכה המיתולוגי נפטר בגיל 85. "הוא תמיד היה חייכן, מסביר פנים ודואג לכולם וחשוב לנו היום להמשיך את הדרך שלו", אומר בעצב הבן אייל

פורסם בתאריך: 31.3.24 09:58

אבל כבד: מנחם חתוכה, המייסד של פלאפל חתוכה המיתולוגי, הלך לעולמו והוא בן 85. "קשה לסכם בכמה מילים את חייו של אבא ואת העשייה והתרומה האין סופית שלו", אמר הבוקר בכאב הבן אייל, ממשיך דרכו, שמתקשה לקלוט שאביו כבר לא בין החיים. "הפלאפל היה מפעל חייו של אבא, עד לפני ארבע שנים הוא עוד היה מגיע כל בוקר לחנות, כל עוד הוא היה יכול לעמוד על הרגליים. הוא תמיד היה חייכן, מסביר פנים ודואג לכולם וחשוב לנו היום להמשיך את הדרך שלו, לשמור על השם והאיכות וכמובן לתת את היחס שהוא נתן לאנשים".

מנחם חתוכה ז"ל, צילום באדיבות המשפחה

מנחם חתוכה ז"ל, צילום באדיבות המשפחה

פלאפל חתוכה נפתח בשנות ה-60, תחילה כבוטקה ברחוב רוטשילד פינת פרנקפורט. בשנת 1971 רכשה המשפחה את החנות ברחוב ההסתדרות, מקום בו הם פועלים עד היום. הייחודיות של פלאפל חתוכה, מעבר ליחס האישי לכל לקוח ולקוח, היא הנוסחה המיוחדת של הפלאפל, פלאפל שמתאים גם לצליאקים, והדאגה לשמור על המתכון, האיכות והטעם לאורך השנים, דבר שהפך את פלאפל חתוכה לשם דבר אצל רבים. "אבא תמיד דאג שהכל יהיה מתוקתק, היה חשוב לו לשמור על האיכות, הוא לימד אותנו לקנות את המוצרים הטובים ביותר, להחליף מידי יום שמן והיום כבר הדור השלישי של המשפחה עובד במקום".

כאמור פלאפל חתוכה הוא סוג של מותג בפתח תקווה, כיום אוכלים בפלאפל ילדים ונכדים של כאלו שאכלו במקום לפני שנים. המקום הפך להיות חלק מנוף הטעמים של העיר פתח תקווה והסביבה. אייל מספר: "מעבר לפלאפל, הרבה אנשים לא יודעים על העשייה והתרומה הנוספת שלו. אבא היה מתנדב במשטרה, בי.ע.ל בבית חולים השרון ועשה הרבה גמילות חסדים. הוא היה מחלק כסאות ושולחנות למשפחות שיושבות שבעה והוא עשה הכל בצנעה ובשקט".

איזה סבא הוא היה?
"הוא היה סבא שכל הנכדים אהבו אותו. סבא שנותן המון ונותן גם המון חופש. קשה לנו בלעדיו ואנחנו עדיין לא מעכלים זאת".

מנחם חתוכה ז"ל השאיר אחריו חמישה ילדים, נכדים ונינים. ההלוויה תתקיים היום, יום ראשון, בשעה 15:00 בבית העלמין בראש העין. המשפחה יושבת שבעה בבית הכנסת "שבט אחים" ברחוב אהבת ציון 7 בפתח תקווה.

יהי זכרו ברוך.
מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר