אילוסטרציה של גן ילדים Paha_L depositphotos.com
אילוסטרציה של גן ילדים Paha_L depositphotos.com

בעקבות הודעת פיקוד העורף על הסרת מגבלות: זה מה שקורה היום בפתח תקווה

פיקוד העורף הודיע על חזרה לשגרה והסרת מגבלות. בעקבות זאת הודיעה העירייה על חזרה חלקית של המסגרות לפעילות ללא הסעות והזנה

פורסם בתאריך: 15.4.24 08:53

חוזרים לשגרה, מסירים את המגבלות: פיקוד העורף הודיע בשעות הערב אתמול כי החל מחצות יש שינויים במדיניות ההתגוננות של פיקוד העורף: "בתום הערכת מצב הוחלט כי החל מהיום (ב') בשעה 00:00, יבוצע שינוי במדיניות ההתגוננות של פיקוד העורף. הפעילות במסגרות החינוך השונות מתחדשת הבוקר החל מהשעה 10:00.

במסגרת השינויים הוחלט על חזרת הפעילויות החינוכיות בכל רחבי הארץ. באזורי הנחיה קו עימות ועוטף עזה יתאפשרו פעילויות חינוכיות בכפוף להגבלות. כמו כן, הוסרה הגבלת ההתקהלות באזורים הנמצאים במדיניות ירוקה.

הנחיות פיקוד העורף, 15.4

הנחיות פיקוד העורף, 15.4

מהעירייה נמסר הבוקר: "לאור השינוי בהנחיות פיקוד העורף רק לאחר חצות על חזרה לשגרה, לא הייתה אפשרות להיערך לפתיחת המסגרות באופן מלא ורגיל כבר היום, בעיקר בכל הקשור להגעה בזמן של הצוותים וכן הספקת מזון על ידי המפעלים. לפיכך גני הילדים יערכו לפתיחה הבוקר מהשעה 8:30 ועד השעה 13:00. לגבי תכנית ניצנים בבתי הספר כיתות א- ג נעדכן בהמשך אם יש יכולת לארגן את הצוותים.
לגבי הצהרונים בכיתות א- ג בבתי הספר: הם יפעלו מהשעה 10:00 ועד 13:00 או עד 16:00 לפי הרישום של הילד/ה. מאחר שלא הספיקו להתארגן על מזון כל הורה מתבקש לשלוח את הילד/ה עם מזון מהבית.
לגבי מסגרות החינוך המיוחד , לא הייתה אפשרות להיערך מיידית עם ההסעות, המלווים וגם לא עם המזון שצריך להזמין יום מראש ועל כן כל גננת ומנהלת בחינוך המיוחד יעדכנו את ההורים ובכל מקרה המסגרות יפעלו עד 12:30 ויש להביא את הילדים עצמאית למסגרת, לאור העובדה כי אין הסעות. אנו עושים מאמצים לפתיחת המסגרות ונעדכן.
המסגרות הבלתי פורמאליות: ספורט, נוער, מתנסים, גמלאים וכו' רשאים לחזור לפעילות מלאה – יש להתעדכן נקודתית מול כל אחראי על הפעילות.
לגבי יום שלישי במידה ולא יהיו שינויים בהנחיות פיקוד העורף, הכל יחזור לשגרה מלאה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר