סמל עירא יאיר גיספן ז"ל, צילום מאתר דובר צה"ל
סמל עירא יאיר גיספן ז"ל, צילום מאתר דובר צה"ל

הלב נקרע: סמל עירא יאיר גיספן, בן 19 מפתח תקווה, נפל בקרב ברצועת עזה

בוקר קשה וכואב: סמל עירא יאיר גיספן נפל בקרב באזור רפיח. בקרב זה נפצעו שלושה חיילים

פורסם בתאריך: 15.5.24 08:22

אבל כבד: דובר צה"ל התיר לפרסום הבוקר כי סמל עירא יאיר גיספן, (Ira Yair Gispan), בן 19, מפתח תקווה, לוחם בגדוד 75, עוצבת ׳סער מגולן׳ (7), נפל אתמול (ג', 14.5) בקרב בדרום רצועת עזה. צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה.

סמל עירא ז"ל הוא ההרוג הראשון של צה"ל במבצע ברפיח. בקרב בו נפל נפצעו שלושה חיילים. הוא למד בבית ספר אורנים, בחטיבת פיינשטיין ובתיכון ברנר.

ראש העירייה, רמי גרינברג, כתב הבוקר: "בצער רב התבשרנו על נפילתו בקרב של תושב העיר סמל עירא יאיר גיספן, בן 19 לוחם בגדוד 75 של עוצבת ׳סער מגולן׳ (7), בקרב בדרום רצועת עזה. אנו משתתפים בצערה הכבד של המשפחה ונלווה אותה ככל שיידרש. יהי זכרו ברוך.

סמל עירא יאיר גיספן ז"ל

סמל עירא יאיר גיספן ז"ל

תיכון ברנר פרסם הבוקר הודעה מיוחדת: "בוגרים יקרים, בוקר קשה לכולנו עם ההודעה על עירא ז"ל הי"ד שנפל בעזה. בית הספר ייפתח לשכבה שלנו, היום, בין השעות 18:00-20:00 לכאוב יחד, לנחם זה את זו ולהדלקת נרות לזכרו".

ועד שכונת שעריה מסר: תושבים יקרים, עם נפילתו של בן השכונה, החייל עירא יאיר גיספן ז"ל בהגנה על המולדת. ה' יקום דמו. אנו מבקשים לכבד ולהוקיר את זכרו ולהגיע בשעה 14:30 לרחוב יונה 58 שעריה פ"ת עם דגלי ישראל. ת.נ.צ.ב.ה".

רבים ספדו לו ברשתות. יוסף חדאד כתב: "ביום העצמאות של מדינת ישראל איבדנו עוד לוחם שנפל כדי שנוכל לחיות כאן. השיריונר סמל עירא יאיר גיספן, בן 19 מפתח תקווה, לוחם בגדוד 75, שנפל אתמול בקרב בדרום רצועת עזה. יהי זכרו ברוך, גיבור ישראל. שנהיה ראויים".

סמל עירא יאיר גיספן ז"ל יובא למנוחות היום (רביעי, 15.5) בשעה 16:00 בבית העלמין הצבאי סגולה. המשפחה תשב שבעה ברחוב יונה 58.

יהי זכרו ברוך.

מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר