עומר קביליו ז"ל, צילום מהפייסבוק של רמי גרינברג
עומר קביליו ז"ל, צילום מהפייסבוק של רמי גרינברג

טרגדיה גדולה: רב סמל במילואים עומר קביליו נהרג בתאונה בדרכו לפעילות מבצעית בצפון

ראש העירייה, רמי גרינברג: "עומר ז"ל מצטרף לגיבורים הרבים שבעת פקודה עזבו את כל מרכז חייהם, עלו על מדים ונרתמו למאמץ". הדוד, שמעון קביליו: "עומר היה אוהב אדם כאדם, אהוב ועטוף בחברים"

פורסם בתאריך: 20.5.24 12:27

אבל כבד: תושב פתח תקווה, רב סמל במילואים עומר קביליו, נהרג בתאונת דרכים בדרכו לפעילות מבצעית בצפון. קביליו ז"ל הוא בנם של דורון וטלי, המשפחה מתגוררת ברחוב שפרינצק. האב דורון הוא יועץ לשר משה פסל.

ראש העירייה, רמי גרינברג, מסר: "בצער רב התבשרנו על פטירתו של תושב העיר, רב סמל במילואים, עומר קביליו, אשר נהרג בתאונה בדרכו לפעילות מבצעית בצפון. ההלוויה תתקיים היום (ב') בשעה 16:00, בבית העלמין הצבאי סגולה. עומר ז"ל מצטרף לגיבורים הרבים שבעת פקודה עזבו את כל מרכז חייהם, עלו על מדים ונרתמו למאמץ המלחמתי כנגד האויב. ליבנו עם המשפחה על האובדן הקשה, ואנו משתתפים בצערה הכבד. יהי זכרו ברוך".

דודו של עומר ז"ל, שמעון קביליו, ספד לו: "עומר אהוב ליבנו היקר. עומר תמיד היה עם שמחת חיים גדולה ואופטימיות, ועם חיוך ענק נסוך על פניו. משפחתי, אוהב אדם כאדם, אהוב ועטוף בחברים מכל וכל. עומר היה איש של אנשים. תמיד התחבר מהר, עם חוש ההומור, האותנטיות והאישיות המיוחדת שלו, עם חכמת חיים, עומק ואהבה לטבע ולזולת. בעל יכולת נתינה ורגישות עצומה שתמיד התנדב לעזור ולהיות בכל רגע עבור כל מי שצריך. עומר היה קשור מאוד למשפחתו. אנו שבורי לב, מתקשים לעכל את האובדן וכואבים מאוד את חסרונו. עומר תמיד יהיה בליבנו, ונדאג להמשיך את דרכו.
מתגעגעים אליך עומר. אוהבים אותך מאוד, מאז ולתמיד!"

יהי זכרו ברוך.

מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה.

ההודעה על מותו של עומר קביליו ז"ל, מהרשת

ההודעה על מותו של עומר קביליו ז"ל, מהרשת

ממד"א נמסר אתמול בנוגע לתאונה: בשעה 21:11 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירדן, על רוכב אופנוע שככל הנראה התנגש בקיר באזור התעשייה הדרומי בקרית שמונה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ולאחר ניסיונות החייאה נאלצו לקבוע את מותו של גבר כבן 22, עם חבלה רב מערכתית קשה.

פראמדיק מד"א, יונתן לנקרי, סיפר: "הפצוע שכב במרחק מהאופנוע כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלה רב מערכתית קשה מאוד ומצבו אנוש. עוברי אורח במקום סיפרו לנו שהוא התנגש בקיר במהלך נסיעה. מיד התחלנו בביצוע פעולות מצילות חיים ותוך כדי הטיפול מצבו של הפצוע התדרדר. ביצענו פעולות החייאה ממושכות אך לצערנו הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו".

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר