פינוי מיכלי סולר. באדיבות האגף לאיכות הסביבה
פינוי מיכלי סולר. באדיבות האגף לאיכות הסביבה

פונו מיכליות סולר שיש חשד כי זיהמו את הקרקע

מיכלי הסולר נמצאו בקרבת גני ילדים ופונו לאחר ביקורת של האגף לאיכות הסביבה בעירייה. על פי הממצאים "אין למקום רישיון עסק למיכלי הסולר"

פורסם בתאריך: 16.11.17 16:38

האגף לאיכות הסביבה בעיריית פתח תקווה הורה לפנות מיכלי סולר משטח התארגנות הסמוך לשכונת אם המושבות המשמש את חברת "מ.י.ד הנדסה". באגף ציינו כי המיכלים הללו הוקמו ללא היתר ויש חשד לזיהום קרקע. על פינוי המיכלים הוחלט בתום ביקורת שהתקיימה במקום על ידי האגף לאיכות הסביבה, ובשל קרבת השטח המדובר לגני ילדים.

"בעקבות פניית תושבים על סכנה משטח התארגנות של הקבלן, בעקבות השריפה שכמעט פגעה במגרש שלו, בוצע סיור של נציג אגף רישוי עסקים ונציגת האגף לאיכות הסביבה, טליה שחל", נכתב בהחלטת האגף לאיכות הסביבה. "הממצאים של מנהלת מחלקת חומרים מסוכנים וזיהום קרקע, היו כדלקמן: אין למקום רישיון עסק למיכלי הסולר, מרחק המיכלים מגן הילדים צריך להיבדק. ההנחיות מאפשרות 80 מטר ומעלה". עוד נכתב כי: "נמצאו כתמי שמן מינרלי/סולר על הקרקע, ויש חשד לזיהום קרקע".

מחברת מ.י.ד הנדסה, נמסר בתגובה: "מדובר במיכל קטן שנמצא בשטח פתוח ורחוק. לאור הרגישות לתושבים המיכלים פונו על ידי מנוף. יש לציין כי היום בכל בניין יש מיכל סולר וגנרטור חירום, ויש בעיר תחנות דלק שנמצאות בסמיכות לבתי התושבים עם מיכלי סולר. מיכל הסולר בשטח נועד לטובת תדלוק של טרקטור".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר