בנימין עקיבא מבית חב"ד, גן לאומי ירקון ,חבילות מזון לנזקקים צילום צילום דורון ניסים
בנימין עקיבא מבית חב"ד, גן לאומי ירקון ,חבילות מזון לנזקקים צילום צילום דורון ניסים

המדריך לתושב: איפה אפשר לבלות בחול המועד פסח

פורסם בתאריך: 29.3.18 16:16

מוזיאון מורשת יהדות תימן, יפתח לקהל הרחב ביום שלישי ה-3 באפריל בין השעות 10:00-14:00 בבוקר. במקום יתקיימו סיורים מודרכים בהרשמה מראש (בטלפון 03-5034880). ניתן יהיה לסייר במקום באופן עצמאי וללמוד על מורשת העיר והתושבים שהקימו אותה. לתושבי ראש העין הכניסה חינם, לתושבי חוץ- 25 שקלים. ברחוב שבזי 41, בראש העין.

 

טיול לאור עששיות

 

המעוניינים לטייל, יכולים להצטרף לטיול אופניים לאורך הירקון, שיתקיים בימים שני עד רביעי, ה-2 עד ה-4 באפריל, בין השעות 11:00-14:00 בגן לאומי ירקון- מתחם תל אפק אנטיפטריס. על הרוכבים להגיע עם אופניהם והרכיבה היא לפי השלטים שמובילים לפינות חמד נסתרות.

גן לאומי ירקון. צילום דורון ניסים

המסלול מתחיל בגן לאומי ירקון-מתחם תל אפק אנטיפטריס, חוצה את בריכת הנופרים, נכנס למתחם מקורות הירקון וחולף על פני השביל עד בית הבטון. המעוניינים יוכלו לשוב באותה דרך, אחרים יוכלו לחצות את הירקון ולחזור על גדתו הימנית כל הדרך חזרה לתל אפק-אנטיפטריס. לאורך המסלול יחכו תחנות הדרכה ופעילות שתספר את סיפורו של הירקון בצורה חווייתית. הטיול מותאם לרכיבה משפחתית. אין תשלום נוסף על דמי הכניסה לאתר. חינם למנויים.

אם חפצה נפשכם לטייל בלילה, לאור עששיות, תוכלו לעשות זאת ביום שישי ה-6 באפריל במתחם מקורות הירקון.
מדובר בחוויה משפחתית מלכדת בשטח הפתוח ובילוי לילי תחת כפת השמיים בחוויית קמפינג שאינה מורכבת במיוחד. יש להביא אוהל ושקי שינה, אוכל וכלי בישול, ובמקום מספקים מים זורמים, מקלחת ושירותים. המשפחות הלנות מוזמנות להצטרף לסדנת יצירת עששיות מקרטון, ובסיומה יוצאים לסיור באור אחרון לאור העששיות, בסיור מתחדדים כל החושים החיים של הלילה. לפרטים נוספים ולהזמנת מקומות לינה בחניון הלילה במערכת ההזמנות אונליין . ללא תשלום נוסף על דמי הלינה באתר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר