ניסים גרמה. צילום רמי זרנגר
ניסים גרמה. צילום רמי זרנגר

סרטון: חלבי או בשרי? ניסים גרמה מעורר סערה בפרסומת לפיצה

הזמר שחקן השתתף בפרסומת חדשה של רשת פיצה ארצית לרגל 70 שנה למדינה. מעריציו התאכזבו: "איך יכולת לפרסם מוצר לא כשר?". גרמה: "הפיצה בהפרדה, אני מתנצל אם מישהו נפגע"

פורסם בתאריך: 17.4.18 13:13

הזמר ניסים גרמה מראש העין, עומד בשעות האחרונות במרכז סערה ברשת, לאחר שפרסומת בהשתתפותו ושל השחקן – זמר מאור כהן, לרשת "דומינוס פיצה", עלה לאוויר לרגל 70 שנה למדינת ישראל. בפרסומת מציגים השניים בצורה מבדחת את הפיצות החדשות של הרשת, פיצה פלאפל ופיצה שווארמה.

בדף הפייסבוק של החברה עלו עד מהרה עשרות אם לא מאות תגובות זועמות. אף ש"דומינוס פיצה" הודיעה בתגובות לסרטון כי פיצה השווארמה היא 100 אחוז בשרית, לטענת המגיבים גרמה איכזב אותם.

"ניסים עכשיו אכזבת את כולנו, איך מאיש דגול מהעדה התימנית, איך יכולת לבגוד בנו ולפרסם מוצר לא כשר שעומד בראש רשימת הדברים הלא כשרים של התנ"ך", כותב אחד המגיבים ומוסיף: "הרי ידוע שפיצה עשויה מ-100 אחוז מוצרלה".

"מה הצעד הבא? חזיר ובשר סוס או אולי נחש ומוח של קוף? תתעוררו על החיים שלכם שכחתם את היהדות שלכם, אני לא אדם דתי אבל מינימום יהדות", כתב אחד אחר.

לתגובה של החברה לפיה הפיצה אינה חלבית, השיבה לקוחה שהיא אולי 100 אחוז בשרית – אבל היא נכנסת לתנור חלבי עם כל הפיצות החלביות. "פשוט בושה", היא סיכמה.

אדם אחר דווקא בא להגנתו של גרמה והוסיף: "בשר וחלב זה פטריוטי? נראה לי מישהו התבלבל. ולא, לא אכפת לי מה אוכל ומי אוכל ואת מי אוכל".

גרמה שלא היה מודע לרעש שנוצר סביב הפרסומות הגיב לפני שעה קלה ואמר: "להבנתי מדובר בפיצה בהפרדה מלאה וכך נאמר לי מהרגע הראשון. אין לי שום כוונה לפגוע בציבור ולראיה מזה 30 שנה אני לא מופיע בשבת ומניח תפילין. במידה ומישהו נפגע, אני מתנצל".

תגובת הרשת טרם התקבלה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. אזרח ותיק

    ניסיםההתנצלות שלך מתקבלת רק לסבר את אזנכם ניסים מתפלל כול שבת בנ"ץ בכולל חסד ואמת לאברהם ברה"ע.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה לא עושים בשביל הכסף, כשאין הופעות ואתה כבר פשוט לא בפרונט אז גם אפשר לפרסם כל דבר,ניסים איבדת את זה .

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כ שכן של ניסים מעל עשור. מתפלל איתו כל שישי שבת באופן קבוע . נוצרה פה מהומה על לא כלום. האיש שומר כשרות. ונעים הליכות. וכסף לא חסר לו. מספיק יש לו נכסים שצבר במו ידיו בכל מהלך חייו.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר