פגישת יושבי ראש התיכונים בראש העין
פגישת יושבי ראש התיכונים בראש העין

שיעור באזרחות: רותמים את תלמידי התיכונים למאבק בתחנת הכוח

יו"ר וועד תיכון בגין, עמי מעודד, ארגן ביום שני מפגש של יו"ר התיכונים במטרה לגייס אותם למאבק בתחנת הכוח. המטרה שבני הנוער יפיצו את הבשורה ועודדו את בני משפחותיהם וחברים לקחת חלק במחאה

פורסם בתאריך: 10.5.18 10:36

יו"ר וועד תיכון בגין, עמי מעודד, ארגן ביום שני השבוע, מפגש של יו"ר התיכונים באזור לאור מה שהוא מכנה ההשלכות החמורות שאמורות להתרחש בעקבות הקמת תחנת הכוח בצומת קסם. מטרת הפגישה הייתה לרתום את הנהגות ההורים להשתתף במאבק ובכך לרתום גם את בני הנוער כדי שיפיצו את הבשורה ועודדו את בני משפחותיהם וחברים לקחת חלק במחאה.

מעודד מקווה שחוץ מ-1,200 תלמידי תיכון בגין, יצטרפו גם 1,000 תלמידי תיכון כפר קסם שבראש הוועד שלו עומד עבד אלוהאב חיראללה, 600 תלמידי תיכון עתיד שבראש הוועד שלו עומד דרור קוממי, מספר דומה של תלמידים מאולפנת זבולון שיו"ר הוועדה שלה הוא סעדיה פנחס ו-550 תלמידי תיכון אורנית, אותם מיצג היו"ר ארז דנינו. בפגישה נכח גם איציק תורג'מן ממובילי המאבק ומומחה לגז שהסביר לנוכחים על ההשלכות הנובעות מהקמת תחנת הכוח הסמוכה.

"הרוב המוחלט של התושבים לא מודעים בכלל שקיבוץ גבעת השלושה מתכוון להקים תחנת כוח ענקית מתחת לאף שלנו", מסביר מעודד. "התושבים אמורים לקבל כל אחד כשני מיליון שקלים בשעה שאנחנו נקבל זיהום אוויר מתמשך".

לדבריו בסיום הפגישה, הוחלט לרתום את בני הנוער בתיכונים ולהביא את הבשורה לכל בית ובית באזור בו מתגוררים למעלה מחצי מיליון תושבים. "התגובה המידית של כולם הייתה שהם מיד יוצאים לשטח", הוא מסביר. "כל יו"ר התבקש לעשות עבודה מסודרת על מנת להקים מטה שמבוסס על גרעין של תלמידים שרוצים להיות שותפים בתהליך. אנחנו קוראים לכך שיעור באזרחות. בכל בית הספר יהיה גרעין שינהיג את הקהילה. אנחנו נגרום לחברי הקיבוץ להבין שהם לא פועלים בחלל ריק ולכל פעולה יהיו לה השלכות פוליטיות נרחבות. צריך להרחיק כל מתקן גז לפחות חמישה קילומטר מבתי כל יישוב, במיוחד לאור המצב הביטחוני נפיץ במדינה בו כל עפיפון עם בקבוק תבערה שווה ערך לפצצת אטום אירנית".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר