אייל עטר
אייל עטר

כ-30 אלף שקלים גיוסו עבור השתלת כליה בחו"ל לאייל עטר מראש העין

לערב ההתרמה שהתקיים לטובת גיוס הכספים, הגיעו כ-250 אנשים ששילמו כ-100 שקלים לכרטיס. המשפחה צריכה לגייס עוד כחצי מיליון שקלים

פורסם בתאריך: 4.6.18 18:54

כ-30 אלף שקלים גויסו בערב ההתרמה שהתקיים עבור אייל עטר, תושב העיר הזקוק להשתלת כליה בחו"ל. את יתר הסכום הנותר, כ-500 אלף שקלים, ינסו כעת בני משפחתו לגייס בפניה לכלל הציבור באינטרנט.הערב התקיים בשבוע שעבר באולמי אופיר, אליו הגיעו כ-250 אנשים, ששילמו כ-100 שקלים לכרטיס.

עטר, בן ה-32, נאלץ להגיע שלוש פעמים בשבוע לבית החולים בילינסון כדי להתחבר למכונת דיאליזה, שמבצעת עבורו את ניקוי הגוף משום שכליותיו אינן מתפקדות. ערב ההתרמה התקיים על מנת להקל על המשפחה בגיוס הכספים כדי שאייל יוכל לטוס להשתלת הכליה.

"היה ערב מצוין ומוצלח", אומר אביו, עמוס עטר. "על אף שהיה לנו חששות בגלל משחק הכדורגל שהיה באותו היום, הייתה היענות יפה מאוד".

עטר האב מציין כי השלב הבא הוא פתיחת עמוד כדוגמת האדסטארט בה יבקשו מהציבור את יתרת הסכום. "חצי מיליון שקלים עבור ההשתלה בחו"ל, זה יעד משמעותי", הוא מוסיף. "אנו ממשיכים בגיוס הכספים ונפתח עמוד באתר שהוא די דומה להדסטארט. אם מגיעים ליעד אז גובים את הכסף מהאנשים, ואם לא אז לא גובים כלום. אנו ננסה לגייס שם סכום של 500 אלף שקלים. אנו בודקים קודם אם זה בכלל ריאלי. מלבד זאת, אני כמובן מודה לכל הציבור שהגיע לעבר ותרם מזמנו ומכיסו. זה לא מובן מאליו ואני מודה לכולם מקרב לב".

לתרומות – בנק מזרחי, סניף 543, מספר חשבון: 129066

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר