תן. צילום עופר וקנין
תן. צילום עופר וקנין

תנים תקפו מבלים בחמת גדר, בהם משפחה מראש העין

תושב ראש העין שהעדיף להישאר בעילום שם: "מישהי אמרה 'איזה חושך – הנה שועל' ורגע אחרי התן התחיל לנשוך אותה. במשך משהו כמו חצי שעה הוא נשך עוד שתי נשים נוספות. היו צרחות כמו בסרט אימה"

פורסם בתאריך: 15.6.18 09:28

לאחר שבסוף השבוע האחרון תנים תקפו מבלים באתר הקמפיינג של חמת גדר, בהם שש משפחות מכפר סבא, מלאבס ראש העין מגלה כי שבוע לפני כן הותקפו גם כן מבלים ביניהם משפחה מראש העין.

כזכור, בתחילת השבוע הופץ סרטון של נופשים שזורקים כיסאות על התנים כלי התקשורת הארציים שדווחו על כך בהרחבה. באותו האירוע ננשכה ילדה בת חמש על ידי תן נגוע בכלבת ושתי נשים נוספות טופלו במקום. אולם מסתבר שאיש לא התריע בפני המבלים באתר שרק שבוע לפני כן תנים תקפו מבלים באזור הסוויטות.

"יצאנו עם עוד זוג חברים לסוויטות של חמת גדר", מספר תושב ראש העין שהעדיף להישאר בעילום שם. "בשלב מסוים יצאנו מהצימרים לרחבה ומישהי אמרה 'איזה חושך – הנה שועל' ורגע אחרי התן התחיל לנשוך אותה. במשך משהו כמו חצי שעה הוא נשך עוד שתי נשים נוספות. היו צרחות כמו בסרט אימה. פנינו לקבלה והם בעצמם טיפלו באירוע והזמינו אמבולנס – ממש פתחו חמ"ל בלובי. האמת, זה מאוד מקומם אותי שהמקום הזה עדיין עובד".

יצרו איתכם קשר מאז?
"האמת שלא. היה גם בלאגן עם הכסף שלא רצו לתת לנו החזר, אבל כיוון שאיימנו בתביעה הם התרצו. הם התנהגו בצורה מאוד בזיונית מבחינתי".

מחמת גדר נמסר: "אתר הטבע חמת גדר מארח מידי שנה למעלה מ-400 אלף מבקרים. הנהלת האתר פועלת בשיתוף פעולה מלא עם המועצה האזורית עמק הירדן כדי למנוע הסתובבות וחדירת תנים. בעיית התנים באזור הצפון ובארץ כולה מחייב טיפול מערכתי רחב היקף. צוות האתר פעל במהירות ופינה את האורחים ששהו במתחם הקמפינג למתחם המלון באתר. הנהלת האתר מצרה על פגיעה במבקרים ותעשה כל פעולה שתמנע הישנות מקרה כזה בעתיד. היום התכנס פורום אליו שותפים אנשי המועצה האזורית, משרד החקלאות, רשות הטבע והגנים וחמת גדר. הוחלט כי מתחם הקמפינג באתר בשלב זה ישאר סגור וכל הגורמים השותפים יפעלו יחדיו למיגור תופעת התנים המשוטטים. הנהלת חמת גדר פועלת בהתאם להנחיות הגורמים המקצועיים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר