עידו דוידוב, צילום הפועל פתח תקוה

מתחזקת: עידו דוידוב חתם לעונה וחצי בהפועל

בקבוצה ממשיכים במאמצים לצרף חלוץ ומגן ימני. הפועל תחסר בשישי הקרוב את השוער עומר כץ ואת הבלם אופק פישלר

פורסם בתאריך: 26.1.22 18:01

הקשר ההתקפי עידו דוידוב חתם בהפועל פתח תקוה על חוזה לעונה וחצי. דוידוב, שפתח את העונה בהפועל כפר סבא וכבש במדיה ארבעה שערים ב-24 הופעות, צפוי לעמוד לרשות הקבוצה כבר במשחק החוץ ביום שישי מול הפועל אום אל פאחם, באצטדיון גרין. היום כבר ערך דוידוב את אימון הבכורה במדים הכחולים.

"אני מאושר לחתום בהפועל פתח תקוה", אמר דוידוב לאחר החתימה. "הפועל פתח תקוה זה מועדון ענק עם קהל גדול. בשנים האחרונות כבר הייתי קרוב להגיע לפה ואני שמח שסוף סוף זה קרה. אני אעשה הכל כדי לעזור לקבוצה לעמוד במטרות שלה.

 

דוידוב בן ה-27 החל את קריירת הבוגרים בהפועל עפולה ובעונה לאחר מכן עבר להפועל רמת השרון מהליגה הלאומית, במדיה כבש 12 שערים. בקיץ 2016 חתם לחמש שנים בהפועל קריית שמונה מליגת העל, במדיה כבש ארבעה שערים. בהמשך שיחק במ.ס אשדוד, הפועל רעננה ומכבי פתח תקוה. בעונה שעברה חתם בהפועל אום אל פאחם ועבר בינואר לסקציה נס ציונה, במדיה כבש שלושה שערים, עד שבקיץ חתם כאמור בכפר סבא.

בתוך כך, כפי שפורסם במלאבס, בהפועל ממשיכים במאמצים להתחזק בשחקנים משמעותיים, בשני תפקידים: חלוץ מספר תשע, ומגן ימני, זאת לאחר שחרורו של דניאל טוויזר, והשאלתו של רון בן דקון לרמת השרון.

במשחק בשישי נגד אום אל פאחם תחסר הפועל את השוער עומר כץ שנמצא מאומת לקורונה ואת הבלם המורחק אופק פישלר. המשחק ייערך באיצטדיון גרין בנוף הגליל ללא קהל, בגלל עונש שספגה הקבוצה המאחרת. בפאב הג'קי או הזמינו את אוהדי הפועל לצפייה משותפת ומבטיחים פרט לאווירה לוהטת, גם מחירים מיוחדים על התפריט.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר