אוהדי הפועל בתור לקופה בלוד (נגד רמת השרון) צילום פרטי

צעד קדימה, שניים אחורה | הטור של מתן ציוני

הפועל הייתה בינונית מאוד, השיפוט היה רע, ומאות אוהדים שנאלצו להצטופף בתורים ארוכים ראו את הכחולים מתרחקים מהצמרת עם נקודה משש מול שתי קבוצות בינוניות מאוד

פורסם בתאריך: 12.2.22 15:14

במשך כל השבוע האחרון אחזה התרגשות רבה בקרב אוהדי הפועל פתח תקוה. התוצאות האחרונות והמצב המעודד בטבלה העלו את הסף הריגוש והציפייה והביאו מאות אוהדים לאצטדיון בלוד, בערך פי שניים ממספר האוהדים שמביאה הפועל איתה בדרך כלל למשחקים באצטדיון זה. כהרגלה בקודש, גם הפעם לא נערכה הקבוצה המארחת, ניר רמת השרון, בהתאם לכמות האוהדים וכך יצא שהשתרך תור ארוך בדרך לקופות ואחד נוסף גם בהמשך בכניסה ליציע. אם רק היו דואגים לקופאי נוסף ולסדרן אחד נוסף בכניסה ליציע, בקלות הכל היה נראה אחרת.

היה זה משחק מרגיז עוד לפני שנשרקה השריקה לפתיחת המשחק, כשלא מעט מאוהדי הפועל נכנסו באיחור ואולי יכלו רק להתנחם בכך שנחסך מהם לצפות בשער היתרון המוקדם של רמה"ש.

יציע הפועל היה גדוש בלמעלה מ-600 אוהדים כחולים שבאו עם תאבון גדול אבל כבר לאחר מספר דקות חוו תחושת דה ז'ה וו כשהמארחים עלו ליתרון מוקדם. ההרגשה הזו התגברה כשגם הפעם, בדומה למשחק מול נצרת, בזבוזי הזמן המרתיחים החלו עוד לפני שהשעון סגר 10 דקות של משחק.

עופר טסלפפה, צילום סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

שוער רמה"ש, עומר ניראון, העלה את חמתם של האוהדים כשבזבז דקות ארוכות במצטבר. לא עזר גם כשהזכירו לו בצעקות את הייחוס המשפחתי להפועל והוא המשיך בשלו.
הפועל השתלטה על המשחק וניסתה לחזור אליו במהרה אך ללא הצלחה, כשהמארחים כמעט ועוקצים פעם שנייה בהתקפות מתפרצות. אם את השער הראשון ספגה הפועל בדקה ה-5 של המחצית הראשונה, אז גם בדקה ה-5 של המחצית השנייה היא ספגה שוב. רן ואתורי נצפה מקרוב ע"י השופט מושך בחולצתו של אליאור משעלי וזה שרק מיד לכדור עונשין. החלוץ האורח הוסיף נפילה תיאטרלית ולא עזרו תחנוניהם של שחקני הפועל בפני הקוון והשופט. אור אוסטווינד כבש את השני של המאחרים ונדמה שהמשחק הולך לאיבוד כבר בדקה ה-50.

הפועל הצליחה להחזיר שער מצמק תוך עשר דקות בלבד, כשכדור קרן קצר הגיע לאופק פישלר, שבעט פנימה מקרוב. הפועל צימקה ל2:1 בדקה ה-60 ולקהל הרב שהגיע חזר הצבע הכחול ללחיים. להפועל היה זמן רב להשוות את התוצאה והשער המיוחל אף הגיע די מהר: כדור שנבעט פגע באחד משחקני הגנת רמה"ש והגיע לעוז פרץ שנגח פנימה, אבל הקוון רפעאת אל חמולה המציא נבדל והניף את הדגל. צוות השיפוט, שהציג יכולת רעה לאורך כל המשחק לא התרשם מהמחאות וביטל את השער.

 

הפועל המשיכה לתקוף והגיעה למצבי הבקעה שלא הפכו לשערים, בעוד מתפרצות של המארחים כמעט הסתיימו בספיגה נוספת. בין התקפותיה של הפועל, עומר כץ הציל לפחות שני שערים בטוחים והשאיר את הפועל במשחק. היה זה משחק שני ברציפות שהפועל רודפת בקדחתנות אחר היריבה במטרה להשוות אך הפעם ללא הצלחה. לא משנה כמה פעמים נראה את תופעת בזבוזי הזמן, היא פשוט לא מחליקה בגרון. נדמה ששחקני היריבה נופלים לפי תור ולפי משנה סדורה. שוער היריבה, שקיבל כרטיס צהוב על בזבוז זמן בתחילת המחצית השנייה, ידע שמאותו רגע יוכל להעביר זמן כאוות נפשו מול שופט נרפה וחלש.

כך הסתיים בהפסד מרגיז וצורב המשחק לו חיכינו במשך כל השבוע. הפועל התרחקה מהצמרת הגבוהה, אך עדיין במקום שמוביל לפלייאוף העליון. 6 משחקים נותרו בעונה הסדירה, כששניים מהם ישוחקו בשבוע הבא ברציפות בראש הזהב (שלישי מארחים את עכו, שישי "מתארחים" מול כפר-קאסם). השגת 4 או 6 נקודות יקפיצו בחזרה את הפועל למעלה אך צבירת כמות נמוכה מזו יכולה לסכן את השגת הפלייאוף העליון.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר