מעון אמונה סניף שעריה ברחוב רזיאל. צילום באדיבות ההורים
מעון אמונה סניף שעריה ברחוב רזיאל. צילום באדיבות ההורים

הורים במעון אמונה בשעריה: "הילדים שלנו לא שווים פחות"

לדברי ההורים המעון מוזנח, ישן ולא מושקע בעוד מעונות אחרים בעיר מושקעים ומטופחים

פורסם בתאריך: 25.4.18 16:07

הורים לילדים במעון אמונה, סניף שעריה, הממוקם ברחוב רזיאל בשכונה, טוענים שהמבנה שלהם במצב רע. לטענתם, הסניף לא מושקע, המרצפות שבורות ועקומות, התשתיות והאמצעים דלים ביותר. עוד הם אומרים הפער בין מעונות הרשת ברחבי העיר לבין המעון שלהם, הוא עצום, וכי פניות שלהם להנהלת הרשת לא נענו.

"הסניף שלנו נראה בדיוק כמו שהוא נבנה לפני 40 שנה מלבד צביעה חיצונית שהם עשו. המעון פשוט מוזנח מאוד", אומר אחד האבות. "אנחנו רואים מה קורה בסניפים אחרים בעיר והלב כואב לנו, הם נהנים מריצוף חדש, צבעים נעימים וחדשים, אווירה קלה וידידותית ואצלנו זה ישן ומיושן, הכורסאות מלאות כתמים, הקירות מתקלפים וזה מדיר שינה מעינינו. הילדים שלנו לא שווים פחות מילדים במעונות אחרים של הרשת ואנחנו דורשים השקעה מורבית".

מה צריך לעשות במעון?

"החלפת הריצוף, צביעה מחודשת של קירות הבניין הפנימיים, הוספת משחקים חדשים בכל כיתות המעון וחידוש המתקנים הקיימים".

רוצים להישאר מעודכנים באירועים החשובים בפתח תקוה?

הורידו את האפליקציה של מלאבס והצטרפו לדף הפייסבוק שלנו:

מלאבס באנדרואיד
מלאבס באייפון

להצטרפות לדף הפייסבוק של מלאבס

לטענת ההורים, במשך שנים רבות הם נמנעו לפנות לתקשורת, מאחר והבטיחו להם שבקשותיהם ייענו ובפועל זה לא כך. "הדבר היחיד שבו התברכנו הורי ילדי המעון בשעריה הוא שהצוות במקום מדהים, חם, נעים ומקצועי וברגע שיעשו שיפוץ גם במבנה, אז בכלל המצב יהיה טוב", מסכם אחד ההורים.
מרשת אמונה נמסר: "התמונות המצורפות הן לא מהיום. בתקופה האחרונה הושקעו עשרות אלפי שקלים בשיפוצים במעון; בחזית, בהחלפת מרצפות, בסתימת סדקים ועוד. נכון, זה אף פעם לא מספיק, ותמיד צריך לשאוף ליותר. אין ל"אמונה" ילדים חורגים, ואין שווים יותר או פחות. יש מבנים ששייכים לעיריות ולרשויות המקומיות, ויש מבנים ששייכים לנו. יש ישנים ויש חדישים יותר – ובכל מקרה בכולם נעשה מאמץ גדול לעמוד בתקנים, בדרישות ובצרכים. כפי שההורים עצמם מעידים על המסירות וההשקעה של צוותי החינוך והטיפול במעון בשעריה, כך נקווה שיהיו מרוצים גם מן התנאים הפיסיים והאמצעים ש"אמונה" משתדלת להעמיד ולשפר ולהוסיף לטובת ילדיהם האהובים".

בתגובה לדברים אלה אמר אחד ההורים: "המרצפות עודן קיימות, ישנות ומדכאות, הקירות בצבעים של ימי הביניים, מה שלא קיים במעונות אחרים, התשתית, המשחקים, ארגזי החול מאוד ישנים, מה שלא קיים במעונות אחרים, ישנה מדיניות מזלזלת מצד ההנהלה הראשית של הרשת באוכלוסיית הורי ילדי המעון, הדבר מתבטא במצב הפיסי הגרוע של המעון, תיקון תקלות וכיבוי השריפות נקודתית ולא לשפץ באופן מסיבי וכולל. המעון נראה חיצונית ופנימית רע מאוד וזו עובדה קיימת, אנו מזמינים את ההנהלה להתרשם ממצבו הפיסי של המבנה. אותם טיפולים נקודתיים מצד הרשת הם בבחינת לעג לרש ודרישת ההורים לא השתנתה – החלפת רצפות המעון, שינוי וצביעת קירות המעון בצבעים ידידותיים ונעימים לעין, החלפת ושידרוג משחקי ומתקני המעון. אנו רוצים שייתייחסו לילדינו ברמה שווה כמו לכפר גנים, אם המושבות ומעונות אחרים בעיר ומחוצה לה. יש חוסר השקעה של שנים רבות. הורי הילדים וילדי המעון שהם בבת עינינו לא צריכים להיות אחראים ואשמים על כך שהמבנה שמשרת את המעון לא שייך לרשת אמונה".

על הסערה הגדולה באולפנת ישורון כבר קראתם?

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר