השביתה בגן סיגליות צילום באדיבות ההורים
השביתה בגן סיגליות צילום באדיבות ההורים

כאן שביתה: להורי גן סיגליות לחינוך מיוחד נמאס מהרעש

אחרי כמה ימים של שקט בעקבות כתבה שפורסמה במלאבס, הרעש מאתר הבנייה הסמוך חזר, וכבר למחרת, יום שישי, ההורים השביתו את הגן

פורסם בתאריך: 10.3.19 08:42

הורי גן סיגליות לחינוך מיוחד השביתו ביום שישי את הלימודים בגן, זאת מאחור ובצמוד לגן מתבצעות עבודות אשר מפריעות לפעילות השוטפת. זאת בנוסף למעברים של הגן ממקום למקום. על הטענות של ההורים פורסם לראשונה במלאבס. לדברי ההורים מתחילת השנה הגן מתמודד עם רעש רב שמגיע מאתר הבנייה, קידוחים ועוד. ההורים מספרים שבעקבות הפרסום במלאבס, נפסק הרעש למספר ימים, אך רק עד ליום חמישי.

השביתה גן סיגליות. צילום באדיבות ההורים

השביתה גן סיגליות. צילום באדיבות ההורים

"בעקבות הכתבה היו לנו כמה ימים שקטים", אומרת אמא מהגן "אך בחמישי זה חזר לשגרת הרעש, בדיוק בשעה 13:00 בצהריים כאשר שהיה להם מפגש. הילדים קמו, התפרעו ולא הצליחו להקשיב ולשמוע את המדריכה ולכן החלטנו להשבית את הגן. אנחנו דורשים לקבל הסכם כתוב שאין קדיחות ועבודות מכל סוג שהוא בשעות פעילות הגן עד סוף השנה", היא אומרת. האם מסבירה שבשלב ראשון הם השביתו את הגן בשישי ובמידת הצורך ירחיבו את השביתה. "אף הורה לא שלח את הילד שלו לגן ואנחנו נמשיך לדרוש את הטוב ביותר עבורם".
מהעירייה נמסר: "אנו מבינים את מצוקת ההורים. הנחיות הרשות הן לבצע עבודות שקטות עד השעה 14:00 ומהשעה 14:00 ימשיכו בעבודות שגורמות לרעש לא סביר וגם בחופשת פורים וחול המועד פסח. צוות הגן לא שבת וחיכה לילדים בגן".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר