שלט המחאה באם המושבות. צילום: יעקב אברמוביץ
שלט המחאה באם המושבות. צילום: יעקב אברמוביץ

וידיאו: אורי אהד הפיץ סרטון ובו טענות קשות בנושא האבטחה בגנים

אהד אומר שעלות הוספת מאבטחים במתחמי גנים היא שולית ביחס לגובה התקציב העירוני. גרינברג בתגובה: "זו דמגוגיה של חבר אופוזיציה שמנסה לרכב על גב הילדים". בתוך כך, גם בכפר גנים הצטרפו לדרישה להציב מאבטחים במתחמי גנים

פורסם בתאריך: 6.5.19 10:50

נושא המאבטחים בגני הילדים מסרב לרדת מסדר היום. לאחר שבראשון ובשישי שעבר, השביתו הורי מתחמי גנים באם המושבות את הלימודים למשך כשעתיים, היום הודיעו גם הורי המתחמים בכפר גנים שהם מצטרפים למחאה בנושא השמירה בגנים ודורשים שומר במתחמים של למעלה משלושה גנים במתחם, בנוסף לשמירה היקפית, במיוחד לאור האירועים הביטחוניים הקשים שהיו בימים האחרונים.

אורי אהד צילום גדי אהד

אורי אהד צילום גדי אהד

לצד זה, היום העלה חבר המועצה אורי אהד סרטון ובו הוא מתייחס לביטול המאבטחים במתחמי הגנים "אם קודם היו חששות, עכשיו הם התאמתו", אומר אהד "האבטחה מהמקומות הגדולים הוסרה לחלוטין והסיירים לא מספיקים להיות במתחמים באופן מסודר ולא מספיקים להגיע לגנים האחרים בזמן תגובה נכון ואמיתי. אם בזמנו הייתה רק למתחמים אבטחה טובה, היום לאף אחד אין והימים האחרונים רק הוכיחו את זה. עם קצת מחשבה, לא היה צריך להגיע לימים כאלה וזה מה שדרשנו כל התקופה וזה מה שקורה כשמקבלים החלטות לבד. הוא לא מתייעץ, לא שומע דעות ומחליט לבד", טען כלפי ראש העירייה רמי גרינברג.

צפו בסרטון של אורי אהד: 

אהד מוסיף שבחודש מרץ השנה, הם ביקשו לקיים דיון, הרבה לפני שהמצב הביטחוני במדינה הדרדר ולפני שהשמירה בוטלה. "רמי לא הסכים לקיים את הדיון. בשבוע שעבר דרשנו כינוס מיוחד, לפני שהמצב הביטחוני הדרדר וההתעלמות של רמי מהדרישה שלנו, זו לא רק עבירה על החוק, זה גם מסוכן ויש בה פוטנציאל חמור של פגיעה בבטחון".
והעלויות?
"בבדיקה הכי מופרעת שעשינו, הכי פזרנית ובזבזנית, מדובר בתוספת של 2.5 מיליון שקלים לסעיף האבטחה וזה גרושים בתקציב עירוני שוטף של שני מיליארד שקלים".

רמי גרינברג מסר בתגובה:  "נציג עובדות: עד היום בעיר פתח תקווה 80 אחוז מהילדים היו ללא אבטחה בכלל והיו מופקרים. היום שדרגנו והוספנו סיירת בטחון משודרגת שנותנת מענה לכל הילדים בעיר ואף יותר מזה. בימים שהסיירים בתפקיד הם הצליחו להביא השגים ותפיסות בתחום הבטחון שלא טופלו בעבר.
עבודת הסיירת היא באישור המשרד לבטחון פנים והמשטרה שמברכים על השדרוג הזה. מתכונת של סיירת כזאת קיים בכל הרשויות בארץ והיא פועלת ועובדת בהצלחה רבה ופתח תקווה לא שונה מהם. לגביי הדמגוגיה של חבר אופוזיציה שמנסה לרכב על גב הילדים והנושא הרגיש הזה זה פשוט מביש, נמוך וחסר אחריות וזאת דווקא לאור העובדה שכל השנים באופוזיציה לא תרם ולא פעל לסייע בתחום זה או אחר וכל מטרתו זה פוליטיקה קטנה על גב התושבים".

על דברים אלה הגיב אהד ואמר: "יש לי שני ילדים בגני טרום טרום חובה וחובה במקומות שאינם מתחמים ולכן בשיטה הקודמת כלל לא היו מאובטחים. כך שאני בא מהמקום הכי טהור שיש".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר