אולפנת ישורון צילום זאב שטרן
אולפנת ישורון צילום זאב שטרן

תלמידות בישורון מאוכזבות מההחלטה לסגור כיתה: "לא התחשבו בנו"

בהמשך לקיצוצים שונים באולפנת ישורון, תיסגר כיתה אחת בשכבת י"ב והתלמידות ישובצו בכיתות האחרות. תלמידות בכיתה שנסגרת אומרות: "חבל שזוהי התנהגות בית הספר שאנו מקבלות אחרי חמש שנות לימוד שם"

פורסם בתאריך: 25.6.19 19:08

תלמידות מאולפנת ישורון פנו למלאבס וסיפרו כי הן חוששות משנת הלימודים הבאה. זאת בעקבות הכתבה שפורסמה כאן על צמצומים בבית הספר ועל סגירת כיתה אחת בשכבת י"ב, בשל ירידה במספר הנרשמות, בייחוד מאז נפתחה האולפנה בהדר גנים. "היציבות שקיבלנו מהבית ספר, נעלמה", אמרה אחת התלמידות. "כיתה י"ב זאת התקופה שבסופו של דבר נזכור מהתיכון, תקופה של לצבור חברות לחיים מהכיתה, משהו שכבר לא יהיה ל-23 בנות", היא אומרת. "אנחנו מבינות שאין תקציב, אבל השאלה היא אם זה באמת היה הפתרון האחרון או שיש דברים שהם פשוט לא אומרים לנו. הם פשוט הנחיתו עלינו החלטה וזה מה שמעצבן, ומאכזב שבכלל לא התכוונו להתחשב בדעתנו".

תלמידה אחרת מוסיפה: "בשיחה הם היו קרים ואנחנו מרגישות פגועות מכך שהם שמו את טובת התלמידים במקום האחרון. זה ממש לא נשמע לנו הגיוני שאת בעיות התקציב שלהם הם מפילים רק על הכיתה שלנו וחוץ מזה שזה ממש לא הוגן זה גם לא הגיוני. יותר הגיוני מלכתחילה להוריד כיתה לשכבה שרק עכשיו נבנית כמו למשל שכבת ט' שעולה ל-י' וממילא מתפצלות. אופציה אחרת זה לקצץ במקומות אחרים כמו לוותר על הפקה שהם עשו לרגל 70 שנה לאולפנית".

התלמידות טוענות שהשיחה שקיימו איתן הייתה "בזבוז זמן", כי הן חשות שאף אחד לא באמת הקשיב להן. "השיחה הייתה כדי להודיע לנו על החלטה שנקבעה מראש ודעתנו לא עניינה אותם", אומרת אחת התלמידות. "חבל שזוהי התנהגות בית הספר שאנו מקבלות אחרי חמש שנות לימוד שם. בנוסף, יש ילדות שמרגישות ששנה הבאה הן יהיו שקופות כי יש להן בעיות חברתיות ולהשתלב בכיתה של 40 בנות זה מטורף, במיוחד שכרגע אנחנו 23. ההחלטה נעשתה בחוסר התחשבות ובחוסר רגישות כלפי התלמידות. זו אכזבה רצינית. מרגיש לנו שהכל נעשה כדי לרצות את כולם וכדי שהפידבקים על האולפנית יהיו טובים. אך ההרגשה האמיתית שלנו והמצוקה בסיפור, לא באמת מעניינת את בית הספר".

מדוברות העירייה נמסר: "אין שום סיבה לחשוש מחוסר יציבות, בית הספר והצוות ממשיכים ללוות את הליך השינוי שיתרחש בשנה הבאה, ולהיות קשובים לתלמידות. אין קשר בין התקציב להפקת 70 שנה לאולפנית ולתקציב שעות שנדרשים לקצץ".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר