גן ילדים צילום אילוסטרציה אייל טואג
גן ילדים צילום אילוסטרציה אייל טואג לגן המצולם אין קשר לכתבה

בשורות טובות מוועידת החינוך של פתח תקוה: יש פתרון להסעות של החינוך המיוחד

לפני שבוע הופתעו הורים רבים לקבל הודעה כי בשל הנחיות חדשות של משרד החינוך לא יהיה תקציב להסעות של הילדים מהגן לצהרון. היום בוועידת החינוך בישר רון כץ כי נמצא תקציב

פורסם בתאריך: 22.8.19 18:46

בוועידת החינוך של עיתון מלאבס ורשת שוקן שהתקיימה היום, יום חמישי, ביד לבנים, התייחס ראש מינהל החינוך וממלא מקום ראש העירייה, רון כץ, לנושאי חינוך רבים. אחד הנושאים עליהם נשאל על ידי הקהל באולם היה ההסעות של ילדי ההחינוך המיוחד מהגן לצהרון. כזכור רק לפני שבוע הופתעו ההורים לקבל הודעה מהעירייה לפיה הם לא עומדים בקריטריונים ולכן הילדים שלהם לא יהיו זכאים להסעה מהגן לצהרון. ההורים נפגשו עם ראש העיר והביעו את מחאתם בנושא, היום בוועידה התייחס כץ לנושא וציין שנמצא פתרון ולפנים משורת הדין נמצא תקציב.

צפו בדברים של רון כץ

מלשכת דובר העירייה נמסר: "עיריית פתח תקוה משקיעה מיליוני שקלים בחינוך המיוחד מעבר למה שמשרד החינוך מחייב בנושא זה. בשונה משנים קודמות, השנה משרד החינוך כפה על הרשות הנחיה חדשה, חודש לפני פתיחת שנת הלימודים, לפיה יש להציב מלווים בכל ההסעות של החינוך המיוחד. מדובר במאות מלווים בעלות של מיליוני שקלים ללא השתתפות תקציבית מצד משרד החינוך. יש לציין כי הוצאה משמעותית זו לא נלקחה בחשבון במסגרת תקציב הרשות לשנת 2019. לאור זאת, נכפה על הרשות למצוא דרכים להתייעלות ולפתרונות אפשריים, ולכן חלק מהיעדים שבין כה נמצאים בטווח קצר מהבית לגן, אפשרה העירייה לצמצם. יש לציין כי גם על פי הנחיות משרד החינוך, הרשות אינה חייבת לתקצב את היעדים הללו, שכן הנוהל בנושא זה דומה לנוהל הקיים בחינוך הרגיל. יחד עם זאת, מתוך רצון למנוע את הפגיעה בשיגרת יומם של ההורים עם הוצאת הילדים מהגן לצהרון באמצע יום העבודה, החליטה עיריית פתח תקוה לתקצב את ההסעות בין המסגרות.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר