צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

הסדר טיעון עם המורה המתפשט: הודה במעשים מגונים בתלמידות כיתה א'

המורה נהג לנעול את דלתות הכיתה, התפשט והזמין בנות לרכב עליו. הורים שנכחו בדיון התנגדו להסדר וחוששים מעונש שלא ישקף את חומרת המעשים

פורסם בתאריך: 23.1.20 08:56

פרקילטות מחוז מרכז הציגה אתמול (רביעי) הסדר טיעון עם "המורה המתפשט", שנאשם בביצוע עבירות מין מרובות בילדים בכיתה א' בבית ספר יסודי בעיר. הורי התלמידים שהגיעו לדיון בבית המשפט השלום בעיר, התנגדו להסדר ובעיקר חוששים מהעונש שיהיה קל ולא ישקף את מה שהילדים עברו.
בחודש יולי אשתקד, הגישה הפרקליטות כתב אישום נגד המורה והשבוע הגישה כתב אישום מתוקן שבמסגרתו חלק מעובדות כתב האישום רוככו ונוסף שבאחד המקרים המורה הוא זה שהפסיק את המעשים. במסגרת ההסדר הורשע המורה בביצוע מעשים מגונים בתלמידי כיתות א-ד בבית ספר יסודי בו לימד, זאת לאחר שהמציא משחק במסגרתו הילדים התחככו על גופו במהלך השיעורים, אף נעל את דלתות הכיתה בזמן ביצוע המעשים. במסגרת ההסדר חלק מעובדות כתב האישום רוככו ונוסף שבאחד המקרים המורה הוא זה שהפסיק את המעשים.
מפרקליטות מחוז מרכז נמסר בתגובה: ״הנאשם הודה לאחר הליך גישור בעבירה ובריבוי המקרים בהם הואשם מלכתחילה. במסגרת ההסדר תוקנו חלק מהעובדות בעיקר בשל קושי ראייתי מסוים. עוד הוספה עובדה לפיה באחד המקרים, הנאשם הפסיק את מעשיו מיוזמתו וזאת בהתבסס על חומר הראיות. אין הסדר לעניין העונש. כל הורי הקטינים עודכנו והוסברו להם השיקולים"

הסיפור נחשף לראשונה בסוף חודש יוני ימים ספורים לפני סיום שנת הלימודים. בנות מכיתה א', סיפרו להוריהן שמורה שמלמד בבית הספר, נעל את הדלת במהלך שעת הלימודים, הוריד את מכנסיו ותחתוניו ונשאר עירום. על פי העדויות המורה ירד על ארבע והזמין בנות לרכב על גבו. לאחר מכן התהפך על הגב וביקש שיגעו באיבר מינו. ההורים הגישו תלונה במשטרה. לאחר הדיווח על מעצרו של המורה, הורים רבים ניסו לבדוק מול הילדים שלהם האם הוא פגע בהם והיו בעיקר נסערים מהמצב אליו נקלעו.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר