מתנ"ס רמת ורבר. צילום זאב שטרן

אחרי סגירת החטיבה: גם מתנ"ס רמת ורבר יעבור שינויים בעתיד

בהודעת אודיו ששלח בקבוצת הוואטסאפ של רמת ורבר אמר רמי גרינברג שגם המתנ"ס יהפוך בעתיד לבית ספר יסודי. בשיחה עם מלאבס הוא מבהיר למה הכוונה ומתי זה יקרה

פורסם בתאריך: 11.2.20 12:49

בהודעת אודיו שהתפרסמה אתמול בערב בקבוצת הוואטסאפ של שכונת רמת ורבר, התייחס ראש העירייה רמי גרינברג לסגירת חטיבת אחד העם רמת ורבר וההשלכות של כך, אך מה שתפס את האוזן של לא מעט תושבים זה המשפט שהיה לקראת סוף ההקלטה, בו אמר גרינברג: "גם המתנ"ס יהפוך לבית הספר יסודי". בניגוד למה שיכול היה להשתמע מההודעה, הסביר גרינברג הבוקר בשיחה עם מלאבס שאין בכוונתו לסגור את המתנ"ס, אלא התכנית היא היא שהחלק התחתון ישמש כבית ספר יסודי בבוא היום והחלק העליון יישאר כמתנ"ס.
"הרעיון הוא שאף אחד לא הולך לסגור את שכונת רמת ורבר, אלא בדיוק הפוך. השכונה הולכת לקראת התחדשות משמעותית ואנחנו מקדמים תוכניות של התחדשות עירונית ברחוב ארלוזורוב, ברחוב כצנלסון, בפורצים, בצה"ל, בצוערים ועוד. כחלק מהפרוגרמה של מבנה ציבור בשכונה, אנחנו הולכים להוסיף עוד מבנה ציבור ולכן חטיבת ורבר תצטרך להפוך לבית ספר יסודי וכך גם המתנ"ס עצמו שאמור להכניס בית ספר יסודי".
מה מתוכנן בדיוק?

כנסו כאן לקרוא על סגירת חטיבת אחד העם רמת ורבר

"בית הספר יהיה בחלק התחתון והמתנ"ס ייבנה מעליו. כבר עכשיו אנחנו הולכים לבנות במתנ"ס אולם נוסף וכל המהלך הזה נועד לשדרג את השכונה. שמבנה הציבור בשכונה ישמשו לטובת בתי הספר, גני ילדים, הציבור הממלכתי והמטרה לפתח ולתת מענה להתחדשות העירונית".
מתי זה יקרה?
"מדובר על עוד 6-7-8 שנים קדימה שיהיה צורך בבתי ספר יסודיים. נתחיל עם חטיבת ורבר ואחרי זה בהתאם לגידול הילדים נמצא פתרון. בלי קשר אנחנו מתכוונים לתת עוד פתרונות, כל המתחם של גבעת השלושה ששייך לעיריית תל אביב, אנחנו פועלים כרגע מול המינהל שהם בעלי הקרקע להביא לשליטה של פתח תקווה ואולי גם שם ניתן מענה למבני חינוך ומבנה תרבות ופעילות לטובת השכונה. יחד עם הרכבת הקלה והמטרו זה יהפוך את השכונה לאחת השכונות הנגישות והאיכותיות בארץ".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר