צילום אילוסטרציה אייל טואג
צילום אילוסטרציה לגן המצולם אין קשר לכתבה אייל טואג

הצהרונים לכיתות א'-ב' יחזרו לפעול ביום ראשון, פורסמו פרטים גם על ההחזר הכספי

מפעילי הצהרונים יבצעו רישום מחדש להורים המעוניינים בצהרון ופתיחת המסגרות תתאפשר אם ירשמו שבעה תלמידים ומעלה, בהתאם לקפסולות המתקיימות בשעות הלימודים

פורסם בתאריך: 11.5.20 20:32

החל מיום ראשון יחזרו הצהרונים בבתי הספר. בגנים טרם פורסם קול קורא על ידי משרד החינוך בנושא. בישיבת ההערכות שהתקיימה הערב (שני) בהשתתפות גורמי הרשות הרלוונטיים במינהל החינוך, מפעילי הצהרונים ונציגות ועד ההורים, נקבע כי מסגרות הצהרון לכיתות א'-ב' יחלו לפעול כבר ביום ראשון הקרוב עד השעה 16:00.
בהתאם למתווה של משרד החינוך, מפעילי הצהרונים יבצעו רישום מחדש להורים המעוניינים בצהרון ופתיחת המסגרות תתאפשר אם ירשמו שבעה תלמידים ומעלה, בהתאם לקפסולות המתקיימות בשעות הלימודים. מכיוון שמשרד החינוך מתקצב כל ילד, לא יהיה ניתן לבטל את הרישום לאחר שההורים מסרו למפעילי הצהרון כי הם מעוניינים במסגרת. יש לציין כי ביטול זה עשוי להוביל לסגירת הצהרון.
בשונה ממסגרות הצהרונים בבתי הספר, משרד החינוך טרם פרסם את הקול קורא בנושא הגנים שיאפשר לתקצב רשויות איתנות שלא היו בתכנית ניצנים לפני המשבר. עם פרסום הקול קורא הרלוונטי בימים הקרובים, עיריית פתח תקוה תחל להפעיל בנוסף גם את הצהרונים בגנים. עדכון על כך ייצא בהמשך.

"לא עומד בהנחיות משרד הבריאות". למרות הפרסומים על סיכום, הגנים בפתח תקוה לא ייפתחו בל"ג בעומר


באשר להחזר הכספי עבור מחצית חודש מרץ – בגנים ההחזר יומר ב- 9 ימי צהרון בקיץ (יולי), בבתי הספר יבוצע קיזוז בחודש יוני לתלמידים המעוניינים בשירותי הצהרון ואלו שאינם מעוניינים יקבלו את כספם ממפעילי הצהרונים בקרוב.
ראש העירייה, רמי גרינברג: "אני ועובדי מינהל החינוך אשר עובדים סביב השעון ערים לרחשי הציבור ועושים כל שניתן במסגרת מגבלות השעה כדי להפעיל את המסגרות במהירות המירבית ולאפשר להורים יום עבודה מלא. לשמחתי, היום ניתן לבשר כי נמצא המתווה שיאפשר להפעיל את הצהרונים בבתי הספר כבר ביום ראשון הקרוב. אנחנו עומדים עם האצבע על הדופק מול משרד החינוך על המתווה הרלוונטי בגנים שיפורסם בהקדם. כפי שנעשה עד כה, אנחנו נמשיך ללוות את עובדי ההוראה, התלמידים והוריהם ונפעל כדי לתת מענה פרטני וכללי ככל שיידרש בהמשך".
ראש מינהל החינוך, רון כץ: "אנחנו נמצאים היום במציאות אחרת, שטרם הכרנו, שבה אנחנו מחזירים את המסגרות לשגרה תוך הקפדה על הוראות משרד הבריאות. אני מברך על המתווה שנמצא היום עם מפעילי הצהרונים בבתי הספר ובטוח שבימים הקרובים נהיה גם אנשי בשורה לגבי הפעלת מסגרות הצהרונים בגנים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר