שבט הראשונים בכפר גנים. צילום זאב שטרן
שבט ראשונים צילום זאב שטרן

אחרי המחאה הגדולה ובתום פגישה בעירייה: תנועות הנוער חוזרות לפעילות

הודעה של ראש העירייה בשישי האחרון על הפסקת הפעילות עוררה מחאה גדולה. בשלישי התקיימה פגישה בה הוחלט להמשיך בפעילות בכפוף להגבלות ולהנחיות. "הייתה פגישה מאוד טובה", אמרה אביגיל הראל, ראשת שבט ראשונים של הצופים

פורסם בתאריך: 9.7.20 08:38

ביום שישי האחרון הודיע ראש העירייה לתנועות הנוער שפעילותן תופסק לאלתר, נוכח התפשטות הקורונה והעלייה הגדולה במספר הנדבקים מידי יום, הודעה שעוררה מחאה גדולה מצד הורים, מדריכים וחניכים, כפי שפורסם במלאבס. ביום שלישי פרסם רמי גרינברג הודעה על כך שפעילות תנועות הנוער תתחדש, בכפוף למגבלות ולהנחיות. הפעילות תתקיים בקפסולות של עד 20 איש, במרחב הפתוח, תוך שמירת מרחק ועטיית מסיכות, עוד צוין שפעילות קבוצה של 20 איש לא תהיה בצמוד לקבוצה אחרת.

כנסו כאן לקרוא על החלטה הקודמת והמחאה הגדולה:

גרינברג הפסיק את פעילות תנועות הנוער בגלל הגל השני, הורים, חניכים ומדריכים מוחים

ההודעה הגיעה בתום פגישה שהתקיימה בין גרינברג ונציגי אגף הנוער לבין נציגי תנועות הנוער וביניהם תנועת עזרא, בני עקיבא, הנוער העובד והלומד והצופים. "הייתה פגישה מאוד טובה" מספרת אביגיל הראל ראשת שבט ראשונים של הצופים, "קיבלנו אישור לסגור את השנה כמו שצריך, כמובן תחת ההגבלות של הקפסולות כמו שפעלנו לפני כן. בנוסף, הגענו להסכמה שתנועות הנוער ימשיכו להשתתף בפעילויות ההתנדבותיות של העירייה כמו שהיה בגל הראשון. הם הבינו שהחניכים והמדריכים צריכים את המפגשים המסודרים ולהיפרד כמו שצריך ועדיף שתהיה פעילות מאשר הילדים יסתובבו ברחובות".

היא ציינה שהם יחזרו לפעילות מלאה בימים שלישי ושישי, עד סוף הקיץ. "אנחנו מתחילים אצלנו בשבט את אירועי הפרידה, כבר לפני סיום הפעילות וזאת מהסיבה שאם ישתנו ההנחיות, נוכל להיפרד כמו שצריך. ההורים ששמעו על ההחלטה של ראש העיר מאוד שמחו וכולנו מודים לראש העיר על כך".
גם מבחינת המדריכים, מדובר כמובן בהחלטה נכונה. "נאמר לנו שנחזור לפעילות החל מיום שישי הקרוב", אומרת מדריכה בשבט ראשונים, "עד כה היינו מחולקים לשני מוקדים ופעלנו בקבוצות קטנות של עד 20 חניכים, עכשיו נצטרך להגדיל את המרחק בין קבוצה אחת לשנייה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר