אורית זילברמן, מנהלת עמל ב, צילום פרטי
אורית זילברמן, מנהלת עמל ב, צילום פרטי

נושמים לרווחה: מונתה מנהלת חדשה לתיכון הוותיק

מספר ימים לאחר הודעתה המפתיעה של מנהלת עמל ב' על יציאה לחל"ת לטובת מעבר לתפקיד בכיר, מונתה אורית זילברמן למנהלת התיכון

פורסם בתאריך: 30.8.22 11:03

רגע לפני פתיחת שנת הלימודים: אורית זילברמן נבחרה בימים אלו לתפקיד מנהלת תיכון עמל ב'. זילברמן היא בעלת תואר ראשון בביולוגיה ושני תארים שניים בהוראת המדעים ובמנהל ומנהיגות בחינוך.

בהכשרתה היא מורה לביולוגיה ועובדת במערכת החינוך 26 שנים. במהלכן מילאה מגוון תפקידים משמעותיים כמחנכת, מורה מקצועית, רכזת מקצוע, מדריכת מורים, רכזת שכבה וכסגנית מנהלת – ממונה על החטיבה העליונה בבית חינוך "רבין" תל-מונד. בשלוש השנים האחרונות כממונה על חט"ע, הובילה צוות גדול בתהליכים פדגוגיים וארגוניים.

ראש העירייה רמי גרינברג ברך את זילברמן על הצטרפותה למערכת החינוך העירונית ואמר: "מערכת החינוך בעיר פתח תקוה היא מהטובות שיש. אורית זילברמן מצטרפת לצוות מובחר של מנהלי ומנהלות מוסדות החינוך בפתח תקוה ומביאה ניסיון נרחב ועשיר, שיטות הוראה חדשניות תוך הקניה לתלמידים סל ערכים של סובלנות, כבוד הדדי ומעורבות בקהילה. בהצלחה רבה. יישר כוח לד"ר ירדנה חדד, מנהלת האגף לחינוך על יסודי ולכל העוסקים במלאכת האיתור על העבודה המאומצת לקראת פתיחת שנת הלימודים".

 

כזכור לפני מספר ימים דיווחנו על יציאה מפתיעה לחל"ת של המנהלת הקודמת סיגל רוזן. רוזן, שניהלה את התיכון במשך שנים רבות, הודיעה לאחרונה במפתיע על יציאה לחל"ת לאחר שזכתה במכרז לעמוד בראש אגף החינוך העל יסודי בעיריית גבעתיים. עוד דיווחנו כי ברשת עמל הופתעו מהמהלך וכעת פועלים במרץ למצוא לה מחליף או מחליפה, בסיוע העירייה. היום כאמור נמסר על מינוי מנהלת חדשה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר