ענבל נטיב צילום באדיבות המשפחה

עיזרו להציל את ענבל: ערב התרמה מיוחד יתקיים כדי לסייע לתושבת העיר

ענבל נטיב, שחלתה בפעם השלישית בסרטן, זקוקה לתרופה מצילת חיים. אמה של ענבל סייעה לבנה של קרן אור שניצר, עכשיו שניצר מתגייסת לטובת ענבל ומפצירה בתושבים: "אני מבקשת שכולם יפתחו את הלב ויבואו לעזור לענבל"

פורסם בתאריך: 19.1.20 16:09

ערב התרמה לענבל נטיב, שחלתה בפעם השלישית בתוך שנתיים במחלת הסרטן, יתקיים ביום שני ה-27.1 באולם גולדה בהשתתפות אמנים רבים. נתיב זקוקה לסכום של 40 אלף שקלים מידי חודש, על מנת שתוכל לקבל תרופה ניסיונית שיכולה להציל את חייה. לאור כך, התגייסה קרן אור שניצר, יחד עם קבוצת השוות של פתח תקווה, ובתמיכת עיריית פתח תקוה ובסיועו של ראש העירייה רמי גרינברג, הם מקיימים את אירוע ההתרמה.

באירוע תופיע הזמרת דורין אור אעידן שהשיר שלה נכנס בימים אלה לפלייליסט וההופעות שלה בזאפה כבר מלאות. יחד איתה יופיעו הסטנדאפיסטים עידן בן דויד, יוסי פנסו, רוני ששון ובן בן ברוך, בהנחיית אביעד בראשי. "אני מעולם לא פגשתי את ענבל", מספרת קרן אור, "את אמא של ענבל שעובדת במחלקה האונקולוגית בשניידר, הכרתי כאשר היא טיפלה בבן שלי שהיה חולה אונקולוגי והיא חיזקה אותנו לאורך כל הדרך. בתור אמא לילד חולה, לא יכולתי להתעלם מהסיפור של ענבל".

קרן אור היא במקצועה קוסמטיקאית ופעמיים בשנה, יחד עם חווה זיגנבוים ועזר מציון, הם מקיימים ימי טיפולים וכיף לאימהות לילדים חולי סרטן. "אירוע התרמה כזה מעולם לא הרמתי, זה חשוב לי כאילו זו הילדה שלי. לראות את הילד שלך חולה ולדעת שזה תלוי בכסף, אתה תעשה הכל בשביל לעזור לה ומהמקום שאני הייתי שם וחוויתי את זה באופן אישי, אני לא יכולה לשתוק ולהתעלם מזה. אני מבקשת שכולם יפתחו את הלב ויבואו לעזור לענבל, גם חיזוק כלכלי וכמובן חיזוק לנפש שלה".

המודעה על ערב ההתרמה לענבל נטיב

המודעה על ערב ההתרמה לענבל נטיב

ענבל מתמודדת כאמור בפעם השלישית עם מחלת סרטן קשה (כנסו כאן לקרוא כתבה נוספת על ענבל). לפני כשנתיים חלתה לראשונה במחלה, היא עברה סדרה של טיפולים קשים, כימותרפיה ונטלה תרופה ביולוגית, ולשמחתה ולשמחת המשפחה היא החלימה. אך חודשיים לאחר מכן המחלה חזרה בפעם השנייה. היא עברה סבב נוסף של הקרנות וטיפולים ולאחר זמן מה נראתה נסיגה במחלה. לפני מספר חודשים, בביקורת שגרתית, אובחן שהמחלה חזרה והפעם בצורה יותר אלימה. על מנת שהיא תוכל לקבל את הטיפולים, היא זקוקה לסכום של 40 אלף שקלים בחודש, אותו מנסים לגייס בכל דרך וצורה.
עלות כרטיס יחיד 200 שקלים, עלות כרטיס זוגי – 300 שקלים.

לרכישת כרטיסים כנסו כאן

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר