תמר פניז'ל

גדית פניז'ל נלחמת על חייה. צפו בפנייה הנרגשת של בתה תמר בת ה-6: "אני רוצה שאמא תחייך"

פניז'ל בת ה-48, אמא לחמישה ילדים, חולה בסרטן שד גרורתי שהתפשט גם למוח וזקוקה לסכום של חצי מיליון דולר על מנת להמשיך את הטיפול שיכול להציל את חייה. בימים אלה נמצאת גדית עם משפחתה בטיפול ניסיוני בארצות הברית

פורסם בתאריך: 5.8.20 11:52

תושבת העיר, גדית שמש פניז'ל, בת 48, חולה בסרטן שד גרורתי שהתפשט גם למוח וזקוקה לסכום של חצי מיליון דולר על מנת שתוכל להמשיך את הטיפול שיכול להציל את חייה. בימים אלה נמצאת גדית בטיפול ניסיוני בעיר יוסטון שבמדינת טקסס בארצות הברית ויחד איתה נמצאים בעלה רפי וחמשת ילדיה, ובינהם תמר בת השש. בפניה בסרטון מיוחד אומרת תמר בת השש: "אנחנו נמצאים באמריקה, בגלל שאמא חולת סרטן, אסור לצאת מהבית, בגלל שאמא שלי יכולה להידבק. הייתי רוצה הכי בעולם שאמא תחייך ותרגיש טוב ונחזור לישראל. אני אוהבת את אמא שלי ורוצה שיהיה לה שמח ושהיא לא תהיה עצובה ושהיא תהיה שמחה ושהיא תחלים". עוד אומרת תמר: "הייתי רוצה להיות וונדר וומן, שאני אשבור את הסרטן שמציק לאמא. אני אוהבת את אמא ואני רוצה שהיא תבריא".
גדית, זקוקה לסכום של חצי מיליון דולר להמשך הטיפולים. תרומה למשפחה ניתן להעביר באתר "חברים לרפואה" – כנסו כאן לאתר או בטלפון – 03-5777666.  

כנסו כאן לקרוא את הכתבה הקודמת שפורסמה במלאבס על מצבה של גדית.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר