שריפה בגת רימון צילום יובל אטיאס
שריפה בגת רימון צילום יובל אטיאס

לאחר שעות ארוכות השתלטו כוחות הכיבוי על השריפה באזור כפר הבפטיסטים

השריפה הגדולה פרצה אחר הצהרים, הכפר פונה וכמו כן פונו מבקרים מהגן הלאומי. בכיבויה השתתפו גם מטוסי כיבוי. מוקדם יותר פרצה שריפת קוצים באזור גת רימון

פורסם בתאריך: 1.5.18 16:06

שריפה גדולה פרצה בסביבות השעה 17:00 היום, יום שלישי, בסמוך לכפר הבטפיסטים. בשלב ראשו8 פונו כפר הבטפיסטים והגן הלאומי מקורות הירקון. במקום פועלים כוחות גדולים מתחנת פתח תקווה, כמו כן הופעל סיוע מכל מחוז מרכז וסיוע חוצה מחוזות מדן וחוף. במקום פעלו מספר מטוסי כיבוי עם חומר מעכב בעירה וקצף ומסוק משטרתי. נכון לעכשיו אין שליטה באירוע ונפתח חפק במקום.

מדוברות רשות הטבע והגנים נמסר כי השריפה התפשטה לשטח הגן לאומי מקורות הירקון. מבקרים פונו מהמקום. כוחות כיבוי אש ופקחי רשות הטבע והגנים פועלים לכבותה. טרם הושגה שליטה על האש.

בשעה 17:45 עדכנו בכיבוי האש כי במקום פועלים 25 צוותי כיבוי הכוללים כ-43 לוחמי האש ממחוז מרכז ובסיוע מחוז דן וחוף. שטח השריפה חולק למספר גזרות, ובכבאות מציינים כי נכון לעכשיו אין שליטה על האירוע ולא ידוע על נפגעים.

בערך בשעה 20:00 בערב נמסר מכיבוי האש כי כוחות הכיבוי השתלטו על השריפה במקום הושאר כוח קטן.

קודם לכן, בשעה 15:00 בערך פעלו 14 צוותי כיבוי וחילוץ מתחנות פתח תקוה, בני ברק ותחנות מחוז מרכז, בשריפת קוצים גדולה בין בין הישובים גת רימון, כפר מעש וגני תקווה הסמוכים לכביש מכבית. בכבאות ציינו כי כי לוחמי האש מנעו את התפשטות השריפה במקביל לפעולות כיבוי. עד כה נשרפה משאית וגג של מבנה מגורים. מעל האזור יש עשן כבד. בשעה 18:30 עדכנו בכיבוי האש כי בשריפה בגת רימון הושגה שליטה על האש ורוב השריפה כובתה. במקום צוות קטן.

כנסו לקרוא את ההנחיות לקראת מדורות ל"ג בעומר

רוצים להישאר מעודכנים באירועים החשובים בפתח תקוה?

הורידו את האפליקציה של מלאבס והצטרפו לדף הפייסבוק שלנו:

מלאבס באנדרואיד, מלאבס באייפון, להצטרפות לדף הפייסבוק של מלאבס

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר