ניר חי באדיבות המשפחה
ניר חי ז"ל באדיבות המשפחה

המימון להטסת הגופה הושג. ניר חי ז"ל הובא למנוחות

ניר חי נפטר ביום רביעי בברזיל, וכשהתברר שדרוש סכום של 50 אלף שקלים להטסת גופתו ארצה נרתמו אנשים רבים. "ניר היה אדם שתרם המון לאנשים ועשה הרבה למען אנשים אחרים", אמרה אשתו הילה, "לכן אנשים הרגישו שהם חייבים לו"

פורסם בתאריך: 15.10.18 09:10

ניר חי, שנפטר בשבוע שעבר מדום לב בברזיל, הובא למנוחות בבית העלמין סגולה. זאת לאחר שמשפחתו וחבריו הצליחו לגייס את הסכום הנדרש להטסת גופתו ארצה.
ניר, אבא לשלושה ילדים, בן 38, משכונת נווה גן, טייל עם חברו בדרום אמריקה. בימים שלפני מותו הטראגי הוא טיילך במקום גבוה בפרו שם סבל מתופעות של מחלת גבהים. השניים עזבו בשל כך את פרו וטסו לברזיל, שם סבל מלחץ בחזה. הוא נסע לבית החולים, אך זמן קצר לאחר הגעתו לקה בדום לב ונפטר.אשתו, הילה, סיפרה על מה שקרה: "הוא פשוט קיבל דום לב. הוא היה בפרו כמה ימים לפני כן והם עלו לעיר שנמצאת במקום גבוה, ושם כנראה בגלל הבדלי הגבהים, הם קיבלו מחלת גבהים. הם החליטו להמשיך למקום נמוך יותר והם קנו כרטיס טיסה לברזיל ואחרי יומיים הוא התחיל להרגיש לחץ בחזה. הוא הזמין מונית שתיקח אותו לבית חולים, ועשר דקות אחרי הגעתו לבית החולים הודיעו לחבר שלו שהוא נפטר. לצערי ניר נסע לטיול פרטי ולא חזר".

סכום עלות הטסת הגופה עמד על 50 אלף שקלים, וחבריו ומשפחתו של ניר החלו לגייס את הכספים בשבוע שעבר דרך תרומות. "גופתו של ניר אמורה הייתה להגיע הבוקר, "אומרת אשתו הילה, "חבריו ניהלו וגייסנו את רוב הסכום ואנו במשפחה השלמנו את היתר. ניר היה אדם שתרם המון לאנשים ועשה הרבה למען אנשים אחרים, ולכן אנשים מרגישים שהם חייבים לו וכל אחד תרם כמיטב יכולתו. הגענו למרבית הסכום במהירות וזה פשוט היה מדהים. זו הזדמנות גדולה לומר תודה לכל מי שתרם ולכל החברים, כמו גם לראש העיר איציק ברוורמן ולאשתו דפנה על תרומתם ועזרתם בארגון השבעה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר