הצפות בשכונת דדו צילום עיריית פתח תקווה

עדכונים בתחזית מזג האוויר בפתח תקוה: הגשמים צפויים להתחדש לאחר ההפוגה

הגשמים צפוים להימשך עד יום שישי בצהרים, אך הרוחות ייחלשו. בשבת צפויה התחממות

פורסם בתאריך: 9.1.20 13:28

פתח תקוה אמנם נשטפה בגשמים רבים אמש, אך למרות ההפוגה הארוכה הבוקר הסערה עדיין לא חלפה לגמרי. על פי חזאי חברת מטאו טק, נחום מליק, הסערה צפויה לחזור ולפקוד את העיר החל משעות הצהריים ולהישאר עד מחר, שישי, בשעות הצהריים. הטמפרטורות היום צפויות לנוע בין 12 מעלות במהלך היום ו-8 מעלות במהלך הלילה. צפויות סופות רעמים, גשמים חזקים ועדיין קיים חשש להצפות. למרות זאת, בהשוואה לאמש, לא צפויות רוחות חזקות. "אני ממליץ לתושבים לשמור על עירנות", אומר מליק.

מחר, שישי, צפויה הפוגה בגשמים בשעות הצהריים, ולא צפויים שינויים בטמפרטורה. במהלך יום שבת, צפויה עלייה בטמפרטורות, שינועו בין 16-10 מעלות, וביום ראשון צפויה התחממות נוספת, כאשר צפויה לנו טמפרטורה בין 11-17 מעלות.

כנסו כאן לקרוא על אירועי אמש

עיריית פתח תקוה הוציאה הודעה המסכמת את האירועים עד כה: "אמש 8.1 החל משעות אחר הצהריים החלה סופה חזקה שלוותה בגשמים עזים וברוחות. במהלך היממה האחרונה עבדו כל צוותי העירייה באופן מתוגבר, לרבות צוותי התברואה, גנים ונוף, רכב וביטחון, על מנת לפתור התקלות ולסייע כנגד המפגעים ככל הניתן. במהלך הלילה דווח על תקלות בגין הצפות ותעלות ניקוז סתומות, עצים מסוכנים, רמזורים ותאורות רחוב תקולות – התקלות טופלו ע"י הצוותים. ראש העירייה רמי גרינברג, אשר נכח לאורך הלילה בשטח והנחה את הצוותים, אמר: "אנו ערוכים לכל תרחיש והצוותים מתוגברים ומוכנים. הציבור מתבקש לגלות עירנות כלפי המפגעים ולדווח למוקד העירוני על כל תקלה בתקווה שלא תהיה. כמו כן, יש להישמע להנחיות הרשות וכוחות הביטחון וההצלה ולהימנע מלהגיע למצבים מסכני חיים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ניסים אלקסלסי

    כל הכבוד לראש עירית פתח תקוה .. בכל מקום בכל שעה הוא נמצא להגיש עזרא..

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר