הלוויתה של ילנה יצחקבייב ז"ל
הלוויתה של ילנה יצחקבייב ז"ל

"היא נתנה לו את הלב שלה". ילנה יצחקבייב הובאה למנוחות

עשרות מכרים ובני משפחה ליוו את יצחקבייב למנוחות בבית העלמין האזרחי בקיבוץ בחן. על פי החשד, בן זוגה סלביק מבשב רצח אותה ביריות בליל שישי ולאחר מכן התאבד, זאת משום שביקשה לסיים את הקשר איתו

פורסם בתאריך: 21.1.20 15:39

עשרות חברים, מכרים ובני משפחה ליוו היום בצהרים את ילנה יצחקבייב ז"ל בדרכה האחרונה, לאחר שנמצאה ירויה וללא רוח חיים ביום שישי בערב בביתה ברחוב עין גנים בפתח תקווה. על פי החשד, בן הזוג של יצחקבייב, סלביק מבשב ז"ל, ירה בה למוות והתאבד, בגלל רצונה לסיים את הקשר ביניהם. היא הייתה בת 57 במותה והיתרה אחריה שני בנים המתגוררים בפתח תקוה.

טקס ההלוויה התקיים בבית העלמין האזרחי בסמוך לקיבוץ בחן, שם בני משפחה ומכרים ספדו לה בכאב ובדמעות. "כולנו אהבנו אותה ולכן זה כל כך כואב", ספדה לה אחת מבנות המשפחה, "המפלצת הזאת לא העריך אותה והיא נתנה לו את הלב שלה". לאחר הטקס ליוו עשרות האבלים את ארון העץ של יצחקבייב, אוחזים בתמונות שלה ובזרי פרחים, עד שנטמנה בחלקת הקבורה.

"זה פשוט לא להאמין", אמרה חברת המשפחה בעיניים דומעות, "היא הייתה בן אדם מקסים, וכשסיפרו לי לא האמנתי. היא הייתה אישה טובה שאהבה לעזור ולתת. זאת טרגדיה שקורעת את הלב".

ילנה יצחקבייב וסלביק מבשב. צילום מתוך הפייסבוק

ילנה יצחקבייב וסלביק מבשב. צילום מתוך הפייסבוק

כנסו כאן לקרוא כתבה נרחבת על האירוע הטראגי.

"זו דרך נוראית ללכת בה", אמר מכר נוסף, "הוא פשוט לקח אותה מהמשפחה ומהחברים ככה סתם. ועל מה? כל כך מיותר, כואב כמה שזה מיותר".

נזכיר כי מבשב ויצחקבייב נמצאו ללא רוח חיים על ידי בנה של ילנה, ביום שישי האחרון. מבשב בן ה-62, נשא אקדח ברישיון, בשל עבודתו כמאבטח במוסד חינוכי מחוץ לעיר. המשטרה חושדת כי מבשב ירה בה למוות ולארח מכן התאבד ביריה, כאמור משום שביקשה לסיים עמו את הקשר.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר