סלילת מדרכה צרה ברחוב מנחם בגין
סלילת מדרכה צרה ברחוב מנחם בגין

אחרי הסרטון: העירייה מתקנת את המחדל וסוללת מדרכה צרה בבגין

פניית מלאבס לעירייה בבקשה לקבל עדכון על ההליך בנוגע לפלישה לשטח ציבורי לכאורה במקום, לא נענתה

פורסם בתאריך: 13.2.20 15:55

עיריית פתח תקווה החלה אתמול בסלילת מדרכה בקטע של רחוב בגין בו לא הייתה מדרכה. כזכור, ברחוב מנחם בגין, בין רחוב רוזובסקי לרחוב פינקל, הורחב הכביש, מה שמקל מאוד על תנועת כלי הרכב בכביש. אך בזמן שהתושבים נהנים מהכביש החדש, בשטח לא נהרסו חלקי בתים, למרות שהוצא בעבר צו הריסה, מאחר וקיימת מחלוקת בין העירייה לבין בעלי הבתים. בפועל העירייה הרחיבה את הכביש, אך בחלק המדובר, היא לא סללה מדרכה.

כנסו כאן לדיווח על המחדל וצפו בסרטון שצולם לפני מספר ימים בו נראה ילד יורד לכבשי משום שאין מדרכה:

השבוע צולם כאמור בשטח סרטון שממחיש את המצב, ובו ילד נאלץ לרדת לכביש וללכת נגד כיוון התנועה, מאחר ואין מדרכה בחלק מן הרחוב. בעירייה ציינו השבוע, בין היתר, כי "בעתיד אחרי שיסתיימו ההליכים המשפטיים שנמצאים כעת בעיצומם, יהיה ניתן גם להשלים את המדרכה".
כאמור, אתמול החלו בעירייה לסלול את המדרכה, שתהיה צרה בהרבה מהמדרכה הרגילה, אך לפחות לא תגרום לילדים לרדת לכביש. "המדרכה שם היא צרה מאוד, וזה עדיין מהווה סכנה של ממש", אומר אחד התושבים, שטוען "יש החלטה של בית משפט שמורה על הריסת הבתים לצורך הרחבת הכביש, ולכן לא ברור על איזה הליכים משפטיים העירייה מדברת".
יש לציין כי פנינו אתמול והיום לעירייה בבקשה לדעת על מצב ההליך המשפטי שהיא ציינה בנושא זה ובאיזה בית משפט הוא מתנהל, אך למרות פניותינו, לא קיבלנו תשובה בנושא.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר