אשר כץ, תושב שכונת אם המושבות, נהרג הבוקר בתאונת אופנוע- פתח תקווה באדיבות המשפחה
אשר כץ, תושב שכונת אם המושבות, נהרג הבוקר בתאונת אופנוע באדיבות המשפחה

"אפילו לא הספקנו להיפרד ממנו". אשר כץ נהרג הבוקר בתאונת אופנוע

אבל כבד: כץ בן ה-54 נהרג בתאונה קשה עם אופניים חשמליים כשרכב על אופנועו. אשתו שרית: "אשר היה אדם מיוחד במינו, חבר טוב, אבא אוהב לילדים וכל דבר שהוא עשה ונגע הוא הצליח בו"

פורסם בתאריך: 16.6.20 16:20

אבל כבד: אשר כץ, תושב שכונת אם המושבות בן 54, נהרג הבוקר (שלישי) בתאונת דרכים קשה בין אופנוע לאופניים חשמליים ברחוב אבא הלל ברמת גן. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים איכילוב, כשהוא במצב אנוש, עם פגיעת ראש קשה, תוך פעולות החייאה. בבית החולים נקבע למרבה הצער מותו.

אשר כץ ז"ל צילום באדיבות המשפחה

"זה כאב גדול שקשה להסביר במילים", אמרה בצהרים אשתו שרית. "אשר היה אדם מיוחד במינו, חבר טוב, אבא אוהב לילדים וכל דבר שהוא עשה ונגע הוא הצליח בו. הוא היה רואה חשבון ועורך דין ותמיד הוא עשה את הטוב ביותר. הוא היה חבר טוב והיו יכולים להתקשר אליו באמצע הלילה והוא היה מגיע לעזור. היו לו ידי זהב והוא היה אבא שמוכן לעשות הכל עבור הילדים שלו. לצערי, לא הספקנו להיפרד ממנו".
שרית מוסיפה שהבוקר אשר יצא לעבודה כמידי יום והכין את התיק לאימון, אליו תכנן ללכת מיד אחרי העבודה. "הוא יצא בבוקר לפני כולנו ולא הספקנו להיפרד ממנו, מבחינתו זה היה עוד יום שגרתי. אבל הכל נגדע בטלפון שקיבלתי. התקשרו מבית החולים וביקשו שנגיע מהר, כל הדרך לא אמרו לנו כלום וביקשתי מהבן שיבוא איתי. הגענו לבית החולים וישבו איתנו שוטר, עובדת סוציאלית והרופא, והודיעו לנו שהוא נפטר. בחלומות הכי גרועים שלי לא חשבתי שזה יכול לקרות, שככה יקטעו לנו החיים".

בוקר קשה: רוכב אופנוע כבן 50 מפתח תקוה נהרג בתאונה קטלנית


שרית סיפרה גם על הרכיבה ועל האופנוע שאשר כל כך אהב: "הוא היה נהג בטוח. לפני חמש שנים הוא אמר שהוא הגיע לגיל והוא רוצה אופנוע כבד. הוא היה רוכב רגוע ואחראי והיה מרכיב אותי ואני תמיד סמכתי עליו והוא היה עם המיגון הכי טוב. אני לא יודעת מה קרה שם ומה עבר עליו בשניות האחרונות. אבל לפחות הוא נהרג עם האופנוע, עם הדבר שהוא הכי אהב ובזה אני מתנחמת".
אשר ז"ל השאיר אחריו אישה ושלושה ילדים, בגילאי 25, 22, 17. הוא יובא למנוחות היום בשעה 18:30 בבית העלמין ירקון שער פתח תקוה. מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה. יהי זכרו ברוך.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. אורן אביטל

    אין מילים לנחם את המשפחה היקרה של אשר ז"ל רואים על פניו שהוא היה אדם טוב ומיוחד במינו, אשר בטוח בגן עדן וטוב לו והוא שומר על משפחתו מלמעלה, ולמשפחה תהיו חזקים אשר רוצה לראות שאתם שמחים וחזקים כמו תמיד, שלא תדעו צער לעולם אמן!

  2. אלי

    משתתף בצערכם עצוב מאוד ,תקשיבו ליפני יומיים זה כמעט קרה לי גם ,באתי לעבור עם אופנוע ברמזור ירוק פתאום פרץ לי מישהו עם אופניים חשמליים מבלי ,שוב מבלי להסתכל ביכלל 10 מטר ליפני שהגעתי לרמזור וללא שדה ראייה ביכלל כי עמדה משאית מהצד שהוא פרץ ,צרחתי עליו וציפצפתי לו אבל הוא צפצף עליי בחזרה ואפילו לא התייחס ,אם מישהו רוצה להיתאבד הוא מוזמן לעשות זאת מבלי לקחת אנשים אחרים איתו ,אופניים חשמליים לא חוקי בעליל ביזיון אחד גדול ושחיטות עוד יותר גדולה ,ביזיון תיתבישו לכם משרד התחבורה כנסת ישראל וכל מי שקשור בדבר ,עד המוות הבא

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר