סטאר מרדכי ז"ל
סטאר מרדכי ז"ל

מחר היא הייתה אמורה לחגוג יום הולדת: סטאר מרדכי היא הנערה שנהרגה בתאונת האופנוע

הטרגדיה הגדולה: מרדכי ז"ל, תלמידת הרב תחומי א', נהרגה בערב שישי בתאונת האופנוע במחלף שעריה. "סטאר היא ילדה מדהימה, מלאת שמחת חיים, אהובה על כולם, פיקחית ונבונה", סיפרה בכאב גדול מנהלת בית הספר, מירי ענני

פורסם בתאריך: 20.6.20 20:56

הטרגדיה הגדולה בערב שישי: סטאר מרדכי היא הנערה שנהרגה בערב שישי בתאונת אופנוע בכביש 471 סמוך לצומת שעריה. נהג האופנוע, אחיה של הנערה שנהרגה, נפגע באורח בינוני עד קשה בגפיים, הוא טופל בשטח ופונה תוך המשך טיפול לבית החולים תל השומר כשהוא בהכרה מלאה. סטאר ז"ל, שמחר הייתה אמורה לחגוג יום הולדת 16, הייתה תלמידת כיתה י' בתיכון עמל א'. הערב עם צאת השבת, נפתח בית הספר עבור התלמידים על מנת שיוכלו להיות ביחד ולשתף האחד את השני בכאב הגדול והבלתי נתפס. בבית הספר ציינו שהתלמידים יכולים להתקשר אליהם בכל עת על מנת לדבר ולשתף.

סטאר מרדכי ז"ל

סטאר מרדכי ז"ל

"סטאר היא ילדה מדהימה, מלאת שמחת חיים, אהובה על כולם, פיקחית ונבונה", סיפרה בכאב גדול מנהלת בית הספר, מירי ענני, שהתקשתה לעכל את הבשורה הקשה והמרה. "משפחת תיכון עמל א' אבלה על מותה בטרם עת של סטאר וכואבת את כאב המשפחה".

טרגדיה בערב שבת: בת 15 נהרגה בתאונת אופנוע

זירת התאונה הקטלנית בכביש 471 צילום תיעוד מבצעי מדא

זירת התאונה הקטלנית בכביש 471 צילום תיעוד מבצעי מדא

לסטאר אחות בכיתה י"ב. בתיכון אחד העם, שם למדה האחות, פרסמו הבוקר בדף הפייסבוק הודעת תנחומים על לכתה בטרם עת של סטאר. סטאר למדה בשנת הלימודים הקודמת בחטיבת גולדה ומנהלת בית הספר כתבה: "סטאר תיזכר כילדה אופטימית ושמחה, חייכנית, חברה טובה עם לב ענק".

התאונה אירעה כאמור בערב שישי. ממד"א נמסר כי בשעה 21:51 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על אופנוע עם שני רוכבים שהחליק. החובשים והפראמדיקים דיווחו כי הנערה הייתה עם פגיעה רב מערכתית ללא סימני חיים והם נאלצו לקבוע את מותה.

צפו בזירת התאונה:

צפו בדיווח של  חובש בכיר במד"א חזי גוטמן מזירת התאונה:

פראמדיק רכוב על אופנוע מד"א, אלחנן אלון, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את שני הפצועים שוכבים על הכביש במרחק של כ-15 מטר מהאופנוע. הנערה הייתה מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד ולאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותה. הרוכב השני שנפגע באורח בינוני עד קשה בגפיים טופל בשטח ופונה תוך המשך טיפול רפואי לבית החולים כשהוא בהכרה מלאה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. משה

    אני משתתף בצער המשפחה של הנערה סטאר מרדכי ע"ה שנהרגה בתאונת אופנוע, קראנו שהיא היתה בחורה משכמה ומעלה, למשפחה תנחמו מן השמים ולא תדעו צער יותר,נוחי בשלום על משכביך ותיהי מליצת יושר למשפחתיך מנוחתה עדן, ת.נ.צ.ב.ה.

  2. לילי

    כמה חבל נערה יפה שכל החיים עוד לפניה,נמחקה ככה בשנייה.ליבי עם המשפחה.איזה כאב!!! יהי זכרה ברוך.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יהי זכרה ברוך!!! כולם ללמוד מזה ולא לזלזל בכביש והלוואי וכל אחד יקח לעצמו מעשה טוב לזכרה⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩

  4. רינת שאשא

    פשוט לא נתפס כמה כואב הלב בחורה צעירה כל החיים לפניה הורים אם אתם אוהבים את הילדים שלכם תמנעו מהם את הכלי המסוכן הזה האופנוע זה סכנת מוות.

  5. אלינה

    קשה לקחת את האהבה של האופנוע ממי שרוכב עליו אני כבעלת אופנוע עים בן זוגי לא מסכימים לילדים להרכיב אחד את השני אנחנו ההורים מרכיבים את הילדים לאן שצריכים.
    ממש עצוב וכואב הלב על שני הצעירים בעו בזהירות האופנוע כלי מאוד חשוף וקל להפגע השם ישמור את כולם שניסע תמיד לשלום ונחזור בשלום אמן,
    נוחי על משכבך בשלום תנחומי למשפחה בריאות לאח ,

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר