שי אוחיון, אב לארבעה, הוא הנרצח בפיגוע הדקירה היום בפתח תקוה

אוחיון ז"ל היה בן 39 במותו. הוא היה אברך חרדי, שהשתייך לחסידות ברסלב המקומית ותושב שכונת כפר אברהם, ואב לארבעה ילדים שהגדול ביניהם בן 12 וחצי והקטן בן ארבע. אשתו מצויה בהיריון מתקדם

פורסם בתאריך: 26.8.20 17:51

שי אוחיון בן ה-39, הוא הנרצח בפיגוע הדקירה שהתרחש היום בפתח תקווה. אוחיון ז"ל, הוא אברך חרדי, שהשתייך לחסידות ברסלב המקומית ותושב שכונת כפר אברהם, אב לארבעה ילדים שהגדול ביניהם בן 12 וחצי והקטן בן ארבע. מכריו מספרים שהיה תלמיד חכם, שהחזיק בתעודת כושר לרב עיר.

היום לקראת השעה 13:00 התקבלה קריאה על אדם שנפצע קשה באירוע דקירה על כביש 40, בין צומת גנים לצומת סגולה. למקום הוזעקו כוחות הצלה רבים, אשר פינו לבית החולים בילינסון תוך כדי פעולות החייאה את אוחיון כשהוא במצב אנוש. לזירה הגיעו כוחות משטרה רבים, אשר עצרו את הדוקר לאחר מרדף, סמוך לצומת סגולה. הדוקר, הוא חליל דויכאת, בן 46 מאיזור שכם, אב לשישה ילדים. על פי המשטרה, הדוקר אשר מחזיק אישור כניסה לישראל, דקר את אוחיון ז"ל בסכין והתחיל לברוח לכיוון הצומת. המשטרה עצרה אותו כשעל גופו נמצא הסכין, מהחקירה עולה כי מדובר במניע לאומני.

כנסו כאן לקרוא את הכתבה על האירוע ולצפות בסרטונים מהזירה

ממלא מקום מפקד תחנת פתח תקווה, רב פקד שי גז, אמר: "סמוך לשעה 13:10 התקבל דיווח על חשוד שדקר קורבן באזור צמת סגולה ונמלט מהמקום. החשוד החל בבריחה והניידות הגיבו מהר לאירוע, ביצוע מעצר של החשוד, שעל גופו נמצא הסכין. החשוד כבן 46 תושב השטחים וכרגע אנחנו בודקים את האירוע וממשיכים חקירה יחד עם כוחות הביטחון הנוספים".
חובש בכיר ביחידת האופנועים של מד"א הצלה פתח תקווה, חזקי פרקש, סיפר: "בסמוך לתחנת האוטובוס מצאנו את הנפגע שרוע עם מספר פצעי דקירה בפלג גופו העליון כשהוא ללא דופק ונשימה. ביצענו בו פעולות החייאה ועצירת דימומים והעלנו לניידת טיפול הנמרץ של מד"א כשמצבו קריטי. הרקע טרם ברור".
שלמה אבידן, חובש באיחוד הצלה, סיפר: "כשהגענו למקום נתקלנו בגבר שנדקר וללא הכרה. הענקנו לו סיוע ראשוני תוך ביצוע החייאה ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים בלינסון במצב אנוש תוך המשך פעולות החייאה".

חבר הכנסת הרב אוריאל בוסו, אמר: "מדובר בטרגדיה אמיתית, אבא לארבעה ילדים רכים וצעירים, ששכל את אביו לפני שמונה שנים מהמחלה וטיפל באמא שלו. הילדים שלו לומדים במוסדות ש"ס החינוך התורני בפתח תקווה. הוא אברך בכפר סבא וחזר מיום לימודים ואשתו בהריון מתקדם. לצערנו הוא נרצח על לא עוול בכפו. כרגע יש דרישה של הפרקליטות לנתיחה. אני מטפל בנושא על וויתור נתיחה ואני אייצג את הכנסת בלוויה".
חבר המועצה מיהדות התורה, ישראל פרידמן, אמר: "הלב נקרע לגזרים. תושב עירנו נרצח בידי בני עוולה. בשעה קשה זו ליבנו עם המשפחה האבלה ואנו מסייעים בכל מה שנדרש להלוויה ולימי השבעה. בתום ימי האבל תמצא העירייה דרך נאותה להנציח את זכרו הקדוש. יהי זכרו ברוך והשם יקום דמו".
ראש העירייה, רמי גרינברג, אמר: "לצערי הרב, התבשרנו בשעות האחרונות על אירוע קשה בו נרצח תושב העיר על ידי מחבל – בן עוולה. אני מבקש להשתתף בצער המשפחה ולחזק אותם בשעתם הקשה. עיריית פתח תקוה תעשה כל שביכולתה כדי לתמוך במשפחה האבלה ולתת להם מענה ככל שיידרש. לצד האירוע הקשה, אני מודה לכוחות הביטחון וההצלה על פעילותם המהירה ועל תפיסת המחבל המתועב. אני קורא לגורמים האמונים על הנושא למצות את הדין במהרה עם המחבל ועם אלו שסייעו לו. אני סמוך ובטוח כי כוחות הביטחון יידעו לשים את ידם במהרה על כל המעורבים באירוע".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. יענקלה

    המפגע המנוול. בוחר דתיים שבטוח שהם יהודים. אחרת הוא עלול בטעות לרצוח מישהו משלו.

  2. אליהו תושב פ"ת

    ממש ממש עצוב וכואב. המשםחה מצפה לשובו של הבעל / האבא, וקרוב לביתו הוא נרצח ע"י בן עוולה שפל. יש להשמיד/ להרוס את ביתו מיידית ולא לחכות להתנגדויות מצד שופטי בג"צ, כדוגמת מזוז, חיות ועוד. שצה"ל מייד מייד יהרוס את בית המחבל המתועב.

  3. אליהו

    אני פונה לכוחות הבטחון, לרמטכ"ל, לשר הבטחון וכל מי שקובע, בבקשה להרוס מייד את הבית של המחבל.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר