אלמנתו של הנרצח בהלוויה שימוש לפי סעיף 27א' בחוק זכויות יוצרים. ניתן לפנות למערכת לקבלת קרדיט

קורע את הלב: קורבן פיגוע הדקירה, הרב שי אוחיון ז"ל, הובא למנוחות

הרב הראשי של העיר, הרב מיכה הלוי, ספד לאוחיון ז"ל ואמר: "שי שהיה כאן עד לפני כמה שעות, הוא אישיות נעלמת שנחבאת על הכלים. והיום עם ישראל יודעים מי הוא"

פורסם בתאריך: 27.8.20 08:48

הרב שי אוחיון, שנרצח אתמול בצהרים בפיגוע הדקירה בצומת גנים, הובא אתמול בלילה למנוחות. בן 39 היה כאשר נרצח על ידי פלסטיני תושב שכם. להלוויה שהתקיימה בבית העלמין סגולה, הגיעו כ- 200 אנשים, בהם בני משפחה, חברים ומכרים.

צפו בהלוויה:


הרב הראשי של העיר, הרב מיכה הלוי, ספד לאוחיון ז"ל ואמר: "שי שהיה כאן עד לפני כמה שעות, הוא אישיות נעלמת שנחבאת על הכלים. והיום עם ישראל יודעים מי הוא". גם חבר הכנסת ותושב העיר הרב אוריאל בוסו ספד לו ואמר: "כל העולם הזדעזע סביב הטרגדיה הנוראית הזו. בשבועות האחרונים עסקנו בעניין הריסת בתי מחבלים. אבל אני יודע שאתה בטוח היית מניף את ידך בביטול ואומר שזה לא יעזור".

תפילת מחאה אתמול במקום הפיגוע

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס אתמול לפיגוע ואמר: "בשם כל אזרחי ישראל אני שולח תנחומים מעומק ליבי למשפחת אוחיון על רצח אב המשפחה, הרב שי, בפיגוע דקירה בפתח תקווה. הלב כואב. רעייתי שרה ואני מחבקים את המשפחה, אישה וארבעה ילדים שנותרו היום בלי אבא. אנו נפעל להריסת בית המחבל ולמיצוי העונש החמור ביותר".

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין אמר: "בשעה קשה זו אני שולח נחמה למשפחת אוחיון לאחר קבלת הבשורה האיומה על הרצחו של הרב שי בידי מחבל נאלח. אבד מעולמנו איש תורה, מעיין תבונה, אב משפחה, שהותיר אחריו ארבעה יתומים אותם אנו מאמצים אל ליבנו. לא נשקוט עד אשר ימוצה הדין עם המחבל והמסייעים לו ולא נאפשר לטרור להרים ראשו".
אתמול בערב, ערכו בני נוער תפילת מחאה במקום הפיגוע בצומת סגולה ולטענתם הם מתכוונים להמשיך להגיע גם בימים הקרובים. במוצאי שבת מתוכננת במקום הפגנה של תושבי כפר אברהם ואנשים נוספים.

שי אוחיון, אב לארבעה, הוא הנרצח בפיגוע הדקירה היום בפתח תקוה


אוחיון, הוא אברך חרדי, שהשתייך לחסידות ברסלב המקומית ותושב שכונת כפר אברהם. הוא היה אב לארבעה ילדים שהגדול ביניהם בן 12 וחצי והקטן בן ארבע. מכריו מספרים שהיה תלמיד חכם, שהחזיק בתעודת כושר לרב עיר. אתמול לקראת השעה 13:00 התקבלה קריאה על אדם שנפצע קשה באירוע דקירה על כביש 40, בין צומת גנים לצומת סגולה. למקום הוזעקו כוחות ההצלה רבים, אשר פינו לבית החולים בילינסון תוך כדי פעולות החייאה את אוחיון שהוא במצב אנוש. לזירה הגיעו כוחות משטרה רבים, אשר עצרו את הדוקר. הדוקר, הוא חליל דויכאת, בן 46 מאיזור שכם, אב לששה ילדים, אשר נלכד לאחר מרדף סמוך לצומת סגולה. על פי המשטרה, הדוקר אשר מחזיק אישור כניסה לישראל, דקר את אוחיון ז"ל בסכין והתחיל לברוח לכיוון הצומת. המשטרה עצרה אותו שעל גופו נמצא הסכין וממצאי החקירה עולה, כי מדובר במניע לאומני.
אוחיון ז"ל הותיר אחריו אישה, סיוון, וארבעה ילדים: טוהר (13), הלל (11), שילה (9) ומלאכי (4). צו איסור פרסום הוצא על פרטי חקירת הפיגוע עד 24 בספטמבר. המשפחה יושבת שבעה בבית המנוח, ברחוב עמניח 3, כפר אברהם.

הערה: השימוש בתמונה מההלוויה הינו לפי סעיף 27א' בחוק זכויות יוצרים. אם ידוע לכם מי צילם את התמונה ניתן לפנות למערכת לקבלת קרדיט בוואטסאפ 0507386561.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר