הפגנת מחאה- בין צומת גנים לצומת סגולה, במקום בו נרצח הרב שי אוחיון ז"ל

"דם יהודי אינו הפקר". מאות אנשים השתתפו בעצרת מחאה מקום בו נרצח הרב שי אוחיון ז"ל | צפו

יו"ר הפורום הדתי לאומי, צביקה וישנגרד: "אי אפשר היה אתמול בכניסת השבת לא לחשוב על אותה משפחה, שברגע אחד השתנו חייה מקצה לקצה"

פורסם בתאריך: 29.8.20 09:46

עדכון אחרון: 30.8.20 08:54

מאות אנשים השתתפו במוצש בהפגנת מחאה שהתקיימה בין צומת גנים לצומת סגולה, במקום בו נרצח הרב שי אוחיון ז"ל. התושבים החזיקו דגלי ישראל ולפידים ודרשו להחזיר את הביטחון לשכונת כפר אברהם, שם התגורר אוחיון ז"ל.

יו"ר הפורום הדתי לאומי והפעיל חברתי בשכונת כפר אברהם, צביקה וישנגרד, אמר: "אי אפשר היה אתמול בכניסת השבת לא לחשוב על אותה משפחה, שברגע אחד השתנו חייה מקצה לקצה. באנו לכאן, להתפלל לקדוש ברוך הוא, בחודש אלול, חודש הסליחות והרחמים. אנחנו מתמודדים עם שנה קשה וזה הזמן שלנו לבוא להתפלל".

ההפגנה התקיימה סמוך לצומת גנים, במקום בו נרצח הרב שי אוחיון ז"ל בדקירות סכין ביום רביעי בידי פלסטיני תושב השטחים. הדוקר נלכד לאחר מרדף בסמוך לצומת סגולה. את ההפגנה והתפילה ארגן הפורום הדתי לאומי בפתח תקווה, תחת הכותרת 'דם יהודי אינו הפקר'.

"התחושות בשכונה מאוד קשות", אומר וישנגרד ביום שישי, "כבר מספר שנים אנחנו מפגינים ומתלוננים על החשש מפני בני מיעוטים שנמצאים באזור. הם נמצאים מאחר ואזור התעשייה סגולה נמצא בסמיכות והוא מעסיק בני מיעוטים רבים. בנוסף, מדובר בצומת דרכים לאזור יהודה ושומרון. וכך אנחנו רואים בבקרים ואחר הצהריים עשרות בני מיעוטים יושבים על המדשאות ומחכים למעסיקיהם ומסתובבים באתרי בנייה בתוך השכונה, כאשר אף אחד לא יודע אם יש להם אישורי עבודה או לא. ולצורך העניין, הרוצח כפי שפורסם היה לו אישור עבודה".

מה הדרישה שלכם?
"אנחנו דורשים מכוחות הביטחון, מהממשלה והעירייה לעשות משהו על מנת לחזק את ביטחון התושבים, כמו לשים ניידת קבועה באזור צומת סגולה. ברגע שתהיה נוכחות משטרתית, זה ירתיע. לא רק שזה ירתיע, זה ייתן תחושת בטחון לתושבים. האסון שהיה הוא נוראי, הוא נעשה באמצע היום, על כביש 40, מקום בו מסתובבים ילדים, בני נוער, נשים ויש לא מעט מתעמלים שרצים ועושים במקום ספורט. כל אחד יכול להיפגע".

קורע את הלב: קורבן פיגוע הדקירה, הרב שי אוחיון ז"ל, הובא למנוחות

דקירה צומת סגולה. צילום מתוך סרטון של תיעוד מבצעי מד"א

צפו: כוח צה"ל פעל הלילה בביתו של המחבל שדקר למוות את הרב שי אוחיון ז"ל

יונה אמרוסי, תושב השכונה, יו"ר פורום סרוגים ויו"ר ועד שכונות כפר אברהם, אמר ביום שישי. "לפני כשלושה חודשים התקיימה פגישה בבית ספר מעלות חיים בשכונה עם ראש העיר רמי גרינברג, מפקד תחנת פתח תקווה הקודם ברק, השיטור הקהילתי ופעילים משכונות כפר אברהם, בדרישה להגביר את נושא הבטיחות בשכונה בגלל קרבתה לצומת סגולה ולאור כך שיש במקום לא מעט עובדים זרים. בנוסף, באותה תקופה שהתקיימה הפגישה, גם הסתובב בשכונה פדופיל. מיד לאחר הפגישה החלו סיורים של המשטרה והתקינו מצלמות במנהלה ברחוב אונטרמן. לצערי לאחרונה, אנחנו מרגישים שיש התרופפות בנושא הסיורים של המשטרה ואנחנו דורשים להחזיר זאת בהקדם. לשמחתי, ראש העיר רמי גרינברג, קשוב לתושבים ואנחנו מקווים שהסיורים וביטחון התושבים יחזרו בקרוב".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר