סרחיו חביאר גולצמן, צילום פרטי
סרחיו חביאר גולצמן, צילום פרטי

סרחיו גולצמן ימונה לסגן ראש עירייה וראש מינהל החינוך: "אני תומך בחיסונים"

גולצמן יחליף את רון כץ, וייכנס לתפקיד שלא היה מאויש מאז עזב כץ לכנסת. "זה תפקיד שרציתי ואני מאוד מתחבר אליו ואתם עוד תשמעו על הדברים הטובים שנעשה", אמר גולצמן

פורסם בתאריך: 15.12.21 08:07

סרחיו חביאר גולצמן, ימונה בקרוב לתפקיד סגן ראש העירייה בשכר וראש מינהל החינוך, בעל זכות חתימה. גולצמן יכנס לתפקיד במקום רון כץ, אשר כיהן בתפקיד עד שמונה לחבר כנסת. המידע הופץ בתחילת השבוע, לקראת התכנסות המועצה ב-26.12, בה אמור להיות מאושר המינוי.

למעשה מאז פרישתו של כץ לטובת הכנסת, מי שביצע את התפקיד היה ראש העירייה, רמי גרינברג, בעצמו. אך בפועל לא היה מנהל רישמי למינהל החינוך שיעסוק רק בכך. עם כניסתו לתפקיד, יצטרך גולצמן להתמודד עם הנושאים הבוערים, בהם בין היתר נושא המחסור בסייעות, מדיניות החיסונים בבתי הספר ועוד.

בשיחה עם מלאבס אומר גולצמן על מינויו: "אני מרגיש מעולה, מודה לראש העיר רמי גרינברג, לרון כץ ולחברי הסיעה, חנוך, אביהו ובריגיטה. אנחנו ביחסים טובים, אין בינינו חילוקי דעות והכל נעשה בהסכמה של כולנו. עכשיו צריך להוכיח את המינוי. יש הרבה עבודה ואני בא לעבוד. זה תפקיד שרציתי ואני מאוד מתחבר אליו ואתם עוד תשמעו על הדברים הטובים שנעשה".

באיזה מהנושאים הבוערים תטפל קודם?
"אני עתיד להכנס לתפקיד ב-1.1, ולכן לא מעוניין כרגע לצאת בהצהרות. אני חושב שהכי נכון יהיה קודם כל להיפגש ולדבר עם מנהלי האגפים, ולאחר מכן לבנות תוכנית עבודה מסודרת ולהתחיל לעבוד. גם בנושא החיסונים – אני תומך בחיסונים, זה חשוב בעיניי. אם יהיה צריך לעשות משהו או לשנות משהו, נעשה את הדבר הנכון, אבל רק לאחר כניסתי לתפקיד".

 

גולצמן שנולד בארגנטינה מתגורר בעיר למעלה מ-30 שנה ומביא עמו רקורד ציבורי עשיר ומגוון. בין היתר, שימש 20 שנה יו"ר הנהגות הורים בבתי ספר ברחבי העיר, ביניהם יסודות, בן צבי, פיינשטיין, תיכון עמל א' ותיכון עמל ב'. הוא היה חבר בוועד ההורים העירוני, ופעיל ציבור בנושאים חברתיים קהילתיים בשכונת אחדות.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר