מתנדבים לכיתות כוננות בפתח תקוה עם ראש העירייה, רמי גרינברג, צילום מהפייסבוק של ראש העירייה
מתנדבים לכיתות כוננות בפתח תקוה עם ראש העירייה, רמי גרינברג, צילום מהפייסבוק של ראש העירייה

פורסמו נתוני פייסבוק על הוצאות פרסום: אלו הסכומים של רמי גרינברג ועיריית פתח תקוה

374 פוסטים ממומנים בשלושה חודשים, כ-137 אלף שקלים. זו ההוצאה הפרסומית של דף הפייסבוק של רמי גרינברג. ומה ההוצאה של דף העירייה?

פורסם בתאריך: 11.2.24 17:11

הרבה כסף: פורסמו נתונים של חברת Meta, בעלי פייסבוק, על הדפים המתוקצבים בסכומים הגבוהים ביותר בפרסומים ממומנים, זאת בשלושת החודשים האחרונים. הדף של ראש עיריית פתח תקוה, רמי גרינברג, אמנם אינו בראש הרשימה, אך הוא מוביל בסכום שהוצא מבין הפוליטיקאים המקומיים. הסכום שהוצא בו על פרסום ממומן בתקופה המדוברת: 137,642 שקלים. הוא מדורג במקום העשירי בין הדפים בישראל. הנתונים מתייחסים לתקופה שבין 11 בנובמבר 2023 ועד 8 בפברואר השנה.  עולה כי במהלך התקופה הזו, פורסמו בדף של גרינברג 374 פוסטים – ממוצע של מעל 4 פוסטים ביום.

הדף של עיריית פתח תקוה מדורג 13 ברשימה, עם הוצאה של 106,135 ו-313 פוסטים. קרוב אליהם שי קינן מחולון, שמתמודד על ראשות העירייה, עם כמעט 103,852 שקלים. במישור הארצי הוציא שר האוצר בצלאל סמוטריץ', כ-90 אלף שקלים.

מעיריית פתח תקוה נמסר בהתייחס לכך: "עיריית פתח תקוה מנגישה מידע שימושי לציבור על השירותים העירוניים השונים, האירועים העירוניים וזאת בכלל האמצעים הדיגיטליים המנוהלים על ידי צוות לשכת דובר העירייה, ובכלל זה העמוד הציבורי של ראש העיר – בדומה לנעשה בכל הרשויות האחרות. התקציב שצויין אינו מיועד לקידום העמוד או לקידומו של ראש הרשות אלא לקידום פרסומים ייעודיים במגוון תחומים לציבור תושבי העיר: פיתוח תשתיות, חידוש מבנים וגינות, מידע על מגוון רחב של אירועים, על החלטות במגוון של תחומים ועוד. בנוסף, בשונה מאישי ציבור אחרים, העירייה אינה רוכשת כתבות תדמית וכן אינה משתמשת במניפולציות שיאפשרו להציג עלות פרסום שגויה ואף אינה מסתייעת בגורמי חוץ להפקת התכנים וניהול העמודים כפי שעושים מרבית הרשויות ובעלויות גבוהות מאד. חשוב לציין כי ראש העיר אינו מעורב באופן בו מקודמים או לא מקודמים פרסומים, כמה כסף מוקצה ואם בכלל. מי שאמון על ההחלטות האלו הינו דובר העירייה וצוות המחלקה לשירותים דיגטליים. הכל נעשה על פי עבודת פילוח ונתונים ולפי אופי הקמפיין ואוכלוסיית היעד וכן ייעדי החשיפה הנדרשים על מנת להשיג את היעדים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר